Selam vinçimi yaklaşık bir sene hiç kullanmadım bu süre içinde derin su ve çamur yerlerden geçtim geçen hafta kalacağımı bile bile bir yere girdim nasıl olsa vinç vardı sonrasında kolu kilitleme konumuna alamadım ertesin gün aracı çıkardıktan sonra sorunun ne olduğunu anlamak için vinçi açtım kilitleme kolunun altındaki eksantirik pim kırılmış sebebi çamur ve sudan dolayı oksitlenme ve pas benim gibi vinçini sık kullanmayan arladaşlar vites kolunu söküp içine yağ dökün orta tamburu elle tutup kolu söktüğünüz delikten parçanın döndüğünü görün bence bu işlemin periyodik olarak yapılmalı
Gözlem , kontrol ve bakım her zaman olması gereken ama genelde ihmal ediyoruz ! yolda lastik patladığında stepneyi yerinden çıkarınca havasının olmadığını fark ettiğimizde yüzümüzün hali
Gözlem , kontrol ve bakım her zaman olması gereken ama genelde ihmal ediyoruz ! yolda lastik patladığında stepneyi yerinden çıkarınca havasının olmadığını fark ettiğimizde yüzümüzün hali
İşin kötüsü düz yolda kalasak çağır çekiçi gelsin
kaldığımız yere yakın traktör kepçe ara telefon çekmez hava şartları geldimi hepsi birlikte geliyor o hafta donuma kadar ıslandım tamda birini daha defendere ısındırıyordum tamam dedim bu ilk ve son : olur ama yağmur bereketli geldi ;D haftasına defenderi aldı
Özgür,
bende ekstremleri çıkarttığıma pişmanım ama tekrar takmayıda gözüm yemedi haftasonu yine uzun yollu kamp var.
Bu arada benim vincin motoru sağlam çıktı. Komple elektrik tesisatı (vincin üstündeki taşak dedikleri röleler ve uzaktan kumanda tertibatı) yanmış. Bahaneyle sökmüşken bakımınıda yaptık elektrik tesisatı da yenisiyle değişti. Araya da her ihtimale karşı şalter taktım. Sadece kullanacağım zaman açılacak artık.
İşin kötüsü düz yolda kalasak çağır çekiçi gelsin
kaldığımız yere yakın traktör kepçe ara telefon çekmez hava şartları geldimi hepsi birlikte geliyor o hafta donuma kadar ıslandım tamda birini daha defendere ısındırıyordum tamam dedim bu ilk ve son : olur ama yağmur bereketli geldi ;D haftasına defenderi aldı
Gözlem , kontrol ve bakım her zaman olması gereken ama genelde ihmal ediyoruz ! yolda lastik patladığında stepneyi yerinden çıkarınca havasının olmadığını fark ettiğimizde yüzümüzün hali
Lpg tüpü yüzünden zaten bagajda yerin yarıya yakını heba oluyor. Hiç öyle olmadı ama, eğer lastik değiştirmem gerekiğinde istetmenin havasinin olmadığını görürsem, "hem yer işgal et, hem de işe yaramasın" diye kendime habire söverim artık.