japonçu diye tabir ettiğimiz parcacıların sattıkları parcalar ile sıfır motor yapmak ..çok mantıklı degil..
çin taivan vs menşeili parcalar bize eşdeger diye veriliyor ..
aynı parcaları suzuki yeklili servisten sgp ambalajlı olarak almaya kaltıgımızda ise ,
rakamları aklımızı hoplatacak nitelikde..
Susuki parcası uçuz diye sagda solda boş konuşan arkadaşların servisten parca fiyatlarını ögrenmelerini isterim..
kendi aracıma ön fren balatalarını aralarına konan saçları almıştım en son aklım zıplamıştı..

200 tl..
1998<>2003 ispanyol yapımı 3 yada 5 kapılı jlx lerden cıkma komple motor..( beygiri yüksekdir.)
2000<>2005 grand vitara 3 kapılı (beygiri azdahada yüksektir.)
km'si az pert olmuş bi aracın motorunu koyup ruhsata işletip devam etmek en akıllı iş dir..
motor kodlarında ufak degişiklikler vardır beyin ve tesisatlar uyum saglamıyabilir..
cıkmacıya sizin eski motor ecu tesisat komple iade edin ..onlarıda bi şekil degerlendiriyor onlar..
motor ,beyin, tesisat komple,,+hatta aldıgınız motorun kontak anahtarını bilem almanız gerekir.yuvasınla beraber..
1.6 jlx motorlar
bakımsız olunca kapak ve blok çatlatıyorlar.. bu normal bi şey..
bunları tekrar yaşamamak için .. :
yeni radyatör yan sanayii veya yerli de olabilir..orjinali pahalı olur pek de gerek yok..olursa iyi olur..
yetkili servisten alınma sgp ambalajlı termostat..
iyi bi japoncudan alınmış kaliteli devirdaim..
fan termigi bilen biri rarafından kontrol edilmeli..alman araclarında'kılerde civa bunlarda yag türevi bi madde var ..yıllar sonra yorulup iş görmez olabiliyorlar..
gerekiyorsa yenilenmeli
kolay gelsin..
