07gokhanlc
Defender100" TYT LC 80+406 Ünimog+Nissan PatrolY60
Herkese Selam,
Uzun yıllar LR defender kullandıktan sonra ısrar,tavsiye ve tesadüfler sonucunda artık benimde bir LC im var...
Ben hep aracı tanımanın kullanımdaki başarısını drekt etkilediğini düşünmüş ve önceki arabamda motor ,elektrik ve mekanik kısmı ile ilgili bilgi sahibi olmaya çalışdım,çoğu defa izleyerek ve sorarak bilgi sahibi oldum.
Şimdi ise sizlerin de yardımı ile LC ile ilgili bilgi sahibi olmak yardım istemek için bu başlığı açıyorum.Yardımlarını ve bilgilerini benle paylaşan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Resim lerini çekmeye fırsatım olmadı ama kısaca aracımı tanıtayım :
1992 Model gri renkli 4200 cc dizel motora sahip,düz vites "HZJ80" olarak şasi numarası başlayan,çift depolu,kılimalı,kapıları sağa ve sola şeklinde açılan,hem 4 çeker hemde 2 çeker olarak arazi vites kolundan çekişi ayarlanabilen ("Dubai versiyon"olarak adlandırılıyormuş..)...vs
Araç Sudi Arabistan dan alınmış , ençok hoşuma gideni de bu oldu araçta hala satış acentasının garanti kitapcığı ve kullanım kitapcığı
acentanın verdiği çanta içerisinde duruyor.. ;D,Aarç boya görmemiş halen bazı yerlerinde fabrika etiketleri duruyor.Ancak arka bagaj sağ kapısı üzerine istetme koymak için bir aparat takılmış(pajero yedek lastik taşıyıcısı) o esnada boyada deformasyon olmuş
Şimdi
1. sorum ..; bazı LC lerde olduğu gibi içerden kumandalı diff kilit düğmesi ve Şanzuman kilit düğmesi yok bu normal midir?
Bir arkadaşla tlf görüşmemizde LOw pozisyonunda mekanik olarak diff kilitlemesi yaptığını söylemişti, denmelerimde bunun doğru olduğunu gördüm bunun oranı hakkında bilgi varmı ?
2.Sorum ..; Buradaki ustamız LC lerin Akslarının 28 freeze olduğunu söylemişti ancak çeşitli sitelerde hep 30 olark geçiyor..net bilgisi olan varmı?
3.sorum..; TYT kullanan arkadaşlardan arka diff lerde oranlı kilit olabileceği bilgisini almıştım,net bilgisi olan varmı ?
4.Sorum..; Diff kilidi olayını nasıl çözmemi önerrisiniz?
işim gereği sürekli bilgisayar başında olamıyorum,cvp larım gecikecektir şimdiden özür diliyorum..
selamlar
Uzun yıllar LR defender kullandıktan sonra ısrar,tavsiye ve tesadüfler sonucunda artık benimde bir LC im var...
Ben hep aracı tanımanın kullanımdaki başarısını drekt etkilediğini düşünmüş ve önceki arabamda motor ,elektrik ve mekanik kısmı ile ilgili bilgi sahibi olmaya çalışdım,çoğu defa izleyerek ve sorarak bilgi sahibi oldum.
Şimdi ise sizlerin de yardımı ile LC ile ilgili bilgi sahibi olmak yardım istemek için bu başlığı açıyorum.Yardımlarını ve bilgilerini benle paylaşan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Resim lerini çekmeye fırsatım olmadı ama kısaca aracımı tanıtayım :
1992 Model gri renkli 4200 cc dizel motora sahip,düz vites "HZJ80" olarak şasi numarası başlayan,çift depolu,kılimalı,kapıları sağa ve sola şeklinde açılan,hem 4 çeker hemde 2 çeker olarak arazi vites kolundan çekişi ayarlanabilen ("Dubai versiyon"olarak adlandırılıyormuş..)...vs
Araç Sudi Arabistan dan alınmış , ençok hoşuma gideni de bu oldu araçta hala satış acentasının garanti kitapcığı ve kullanım kitapcığı
acentanın verdiği çanta içerisinde duruyor.. ;D,Aarç boya görmemiş halen bazı yerlerinde fabrika etiketleri duruyor.Ancak arka bagaj sağ kapısı üzerine istetme koymak için bir aparat takılmış(pajero yedek lastik taşıyıcısı) o esnada boyada deformasyon olmuş
Şimdi
1. sorum ..; bazı LC lerde olduğu gibi içerden kumandalı diff kilit düğmesi ve Şanzuman kilit düğmesi yok bu normal midir?
Bir arkadaşla tlf görüşmemizde LOw pozisyonunda mekanik olarak diff kilitlemesi yaptığını söylemişti, denmelerimde bunun doğru olduğunu gördüm bunun oranı hakkında bilgi varmı ?
2.Sorum ..; Buradaki ustamız LC lerin Akslarının 28 freeze olduğunu söylemişti ancak çeşitli sitelerde hep 30 olark geçiyor..net bilgisi olan varmı?
3.sorum..; TYT kullanan arkadaşlardan arka diff lerde oranlı kilit olabileceği bilgisini almıştım,net bilgisi olan varmı ?
4.Sorum..; Diff kilidi olayını nasıl çözmemi önerrisiniz?
işim gereği sürekli bilgisayar başında olamıyorum,cvp larım gecikecektir şimdiden özür diliyorum..
selamlar