euzlu
Eksi36 Offroad/KARS...
Defender-ZJ-WJ derken bu sefer kalıcı olmasını arzulayarak ve de biraz daha heves ile 1997 model, 5.2 (LPG'li), Avrupa versiyon, 144.000 km'de, Siyah ve adını "Black MAMBA" koyduğum aracıma kavuştum.
Ankaraya ve oradakileri beğenmez isem Sakarya ve BUrsa üzerine başlattığım seferimin ilk ayağında beğendiğim iki araçtan biri olan ve benim de güven duyduğum HMC Amerikan Garaj trafından geçmişi bilinen aracıma biraz da bu rahatlıkla sahip oldum, bu konuda Murat ustama ayrıca teşekkür ediyorum buradan. Aracı aldıktan sonra tam bakımı, lastiği vs derken 3000 TL'nin biraz üzerinde para harcadım, artık kısmet diyeceğim bir şekilde de bu gün yeni lastiklerimden birini yanaktan yardım ve iki günlük lastiği yenilemek durumdayım, ne yapalım, kısmet dedik bir kere : ))) bu gün yarın fotoğraflarını da eklerim buraya..
Amacım bu aracı kalıcı kılarak tamamen hafif-orta arazideki faaliyetlere eşlik edebilmek, o sebeple daha önce kullandığım Amerikan versiyonun yerine arkada LSD kilite sahip olduğu için Avrupa versiyonu tercih ettim, işim gereği çıkmak durumunda kaldığım arazi şartlarında faydasını göreceğime de eminim kilitin,
araçta değişen yok ama tavan kariç muhtlif parçalarda, sarı şeritlerin alt kısımlarında olmak üzere boya var, araç siyah olunca çizikten dolayı yapılmış büyük ihtimalle, siyah tercih etmeminde; kişisel tercihimin yanında ileriki zamanlarda satılacak olursa kolay giden bir renk olması, en büyük nedeni oldu,
araca yapmayı düşündüğüm 4 ana işlem var;
1. Mickey thomson jant ve etkinlikler için MT lastik,
2. Dodik,
3. Moonvizör,
4. ön yampona uygulanacak gizli vinç.
bunları etap etap yapacağım kısmetse, yapınca da paylaşırım buradan sizlerle : ))
dediğim gibi yolumuzun başlangıcına ait fotoları yakın zamanda eklerim,
hepimize kazasız belasız sürüşler ve iyi günler diliyorum
Ankaraya ve oradakileri beğenmez isem Sakarya ve BUrsa üzerine başlattığım seferimin ilk ayağında beğendiğim iki araçtan biri olan ve benim de güven duyduğum HMC Amerikan Garaj trafından geçmişi bilinen aracıma biraz da bu rahatlıkla sahip oldum, bu konuda Murat ustama ayrıca teşekkür ediyorum buradan. Aracı aldıktan sonra tam bakımı, lastiği vs derken 3000 TL'nin biraz üzerinde para harcadım, artık kısmet diyeceğim bir şekilde de bu gün yeni lastiklerimden birini yanaktan yardım ve iki günlük lastiği yenilemek durumdayım, ne yapalım, kısmet dedik bir kere : ))) bu gün yarın fotoğraflarını da eklerim buraya..
Amacım bu aracı kalıcı kılarak tamamen hafif-orta arazideki faaliyetlere eşlik edebilmek, o sebeple daha önce kullandığım Amerikan versiyonun yerine arkada LSD kilite sahip olduğu için Avrupa versiyonu tercih ettim, işim gereği çıkmak durumunda kaldığım arazi şartlarında faydasını göreceğime de eminim kilitin,
araçta değişen yok ama tavan kariç muhtlif parçalarda, sarı şeritlerin alt kısımlarında olmak üzere boya var, araç siyah olunca çizikten dolayı yapılmış büyük ihtimalle, siyah tercih etmeminde; kişisel tercihimin yanında ileriki zamanlarda satılacak olursa kolay giden bir renk olması, en büyük nedeni oldu,
araca yapmayı düşündüğüm 4 ana işlem var;
1. Mickey thomson jant ve etkinlikler için MT lastik,
2. Dodik,
3. Moonvizör,
4. ön yampona uygulanacak gizli vinç.
bunları etap etap yapacağım kısmetse, yapınca da paylaşırım buradan sizlerle : ))
dediğim gibi yolumuzun başlangıcına ait fotoları yakın zamanda eklerim,
hepimize kazasız belasız sürüşler ve iyi günler diliyorum