Merhaba Konuyu Hortlatmak gibi olacak ama bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar için yazıyorum.
Rölanti ile ilgili problemlerde araç tekleme yapıyor, gaz kesiyor veya rölanti devri yüksek ise (1000-2000 rpm arası) 
Çözüm 1: Kontak anahtarı açın. Tüm ışıklar sönsün. Fren pedalına 2 saniye ara ile 3 defa sıkı basıp bırakın.
Aracı çalıştırın rölanti devri olması gereken 500-750rpm seviyesine inip sabitlenecek.
Çözüm2: Hava Kontrol sensörünü söküp temizleyin. Yeri ve nasıl temizleneceği hakkında 
Video: https://www.youtube.com/watch?v=fpYSfvAxSkk
 veya 
Video: https://www.youtube.com/watch?v=FYMltOwxlK4
 veya 
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Pt6TIjiDkk8
Temizledikten sonra takıp, karbüratör'üde açıp temizlerseniz iyi olur.
Şimdi Kalibre etmeliyiz. Aracı çalıştırın. 2 dakika rölantide çalışsın. Sonra Klima açın 2 dakka daha, sonra Vitesi D donuma alıp ayak frende 2 Dakka bekle, Klimayı kapat 2 Dakka daha bekle. Kalibre tamamdır.
Herşey Normale döner.
Çözüm 3: Tüm bunlar rağmen araçtaki dengesizlikler çözülemiyorsa Akü Eksi kısmındaki Topraklama kablosunu kontrol edin, şaseye bağlı olan. oksitlenme (yeşilimsi renk) var. O kabloyu ve kutup başını Bakır bronz malzeme, yada varsa Kurşun ile değiştirin.
Bunlar tecrübe ile başımıza gelip yapılan çözümlerdir. Umarım ihtiyacı olan arkadaşların sorununu çözer.