Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
süspap aşınmasıyla ilgili sorunu araştırırken başka bir forumda bir bilir kişi bu şekilde bir açıklama yaptı ve bana sorarsanız yapılan bu açıklama çok ama çok mantıklı geldi bana...
yani süpapla sorunumuzun çözümü yok değil, burada yazanlara ek olarak ateşlemeyide biraz güçlendirmek verimi...
Ynt: Forester LPG'de 0-100
ayrıca otomatik vitesli bir forester'ın şanzımanı 250 hp ve üstü güçlere dayanamayabilir bilen bir ustaya danışmanızı tavsiye ederim, özellikle doğan usta yada ankara tork garaj'a
Ynt: Forester LPG'de 0-100
walbro pompa 250tl
wrx intercooler 300 ila 700 lira arası
downpipe 350 400 lira
son susturucu 300 ila 1000 lira arası(pahalı birşeye gerek yok, çapı en az 60'lık olsun yeter)
td04 turbo 400 700 arası
nkg iridyum buji 100 lira olması lazım
yazılım kaç liraya mal olur...
Ynt: Forester Freni Hakkında!
bundan 1 ay önce frenlerimi komple yaniledim....
4 adet omni marka delikli kanallı disk
4çift trv marka sert tip tozsuz perfornams tip balata
280 derece ısıya sayanıklı performans tip hidrolik
toplam 1050 lira tuttu :)
bi tanıdığımın elinde son takım fren seti...
Ynt: Forester LPG'de 0-100
bu arada bu modifikasyonlar eğer aracınız otomatik ise ciddi sorunlara yol açabilir.... 30bin km civarlarında şazımanınız dağılabilir....
eğer araç otomatik ise 210 230 hp civarları bir güç daha verimli olacaktır...
Ynt: LPG Tasarruf hesabı
güven abi benimde sana şöyle bir sorum olacak....
aracımda mtm marka sıralı sistem var, çok ama çok memnunum ne performans olarak şikayetim var nede başka bişey....
tabi bu takıldıktan sonra aracımda bir takım değişiklikler oldu, bunlardan şöyle bahsetmek isterim...
Ynt: Subaru vs Diğer Araçlar Sürüş Dinamikleri / Keyfi
sti ile x3'ü karda kıyaslamak yanlış olur.... şöyleki x3 muhtemelen otomatik bir araçtı, bu araçta bütün çekiş sistemleri elektornik olarak denetlenir ve kontrol edilir, ancak sti'ın kullanımı tamamen sürücüye kalmıştır :)
Ynt: Subaru vs Diğer Araçlar Sürüş Dinamikleri / Keyfi
şimdi sürüş dinamikleri ve sürüş keyfi olarak ele alırsak konuyu söyle bir kıyaslama yapmak isterim....
bir tarafta forester'ımız olsun diğer taraftada bmw 3 serisinden bi araç....
ikisinide dümdüz bir asfaltta gazlarken dreksiyonunu...