KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Orjinal motoru mevcut. 401 kubik inç (6600 cc) V8. 1500-6500 rpm manifold, dereceli egzantrik, bilyalı roller rocker vs takılacak, 10.5:1 piston takılacak vs. Görüntü orjinal, içi gıdıklamalı anlayacağın, rolanti de hafif öksürüklü ve bozuk olacak ;D
Şanzıman yerden kısa oranlı 4-ileri Borg-Warner T-10 Hurst zaten :
Efendim bu konuyu çok ihmal etmişim. : : : :
Yapılanlar:
Tüm alt boyandı, pütürlendi, ön arka takım ve tüm yürüyen gelen sıfır parçalarla yenilendi.
Fren paslanmaz rekorlar döşendi.
Motor ve şanzıman sıfır toplandı ve arabaya bindi.
Bu hafta yapılacaklar:
-Şarj ve marş dinamoları temizlenip toplanacak ve bağlanacak.
-Motor odası elektrik tesisatı döşenecek.(Tüm arabanın 3 parça tesisatı Amerikadan geldi buradaki elektrikçilerle uğraşmamak için, yine de hazır tesisatı döşeyecek elektrikçiyi bulmak aylar sürdü)
-Bagaja akü kitinin motorla bağlantısı yapılacak ama idareten arabanın içinde duracak şimdilik, bagaj en son boyanırmış çünkü ???
-Şişlenip temizlenen ve boyanan radyatör ve hortumlar takılacak.
-Benzin deposu temizlenip boyanıp takılacak.
-Benzin boruları döşenecek.
-Karbüratör tamir takımı değişip takılacak.
-Yetişir ise çekici ile egzozcuya gidip egzoz yapılıp çekici ile gelecek.
-Ve sonraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Efendim şanzıman da takıldı bugün. Sanırım şaft da boyanıp takılmıştır :
Ahmet Abi sağolsun 51 amper tam orjinali Motorola şarj dinamosu buldu sıfır. Orjinal ayaklara lap diye oturdu. (Üzerinden kenarları traşlanmış Bosch çıkmıştı) Yarın marş ve şarj dinamoları da takılır. Yeni foto çekebilirsem ekleyeceğim...