97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan y-bsungur Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 62
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,875
Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

valla birşey söyleyeyimmi ben 8 ay öncesine kadar kia sorento kullanıyordum ankara ıstanbul otobanınıda motor yaktım ve aracı yaptırıp sattım sorentom 2007 modeldi fakat şimdi zj sahibiyim şu an arabam 1997 model ufak tefek sıkıntılar var yok degil fakat büyük konuşturmasın allah..ölüm kalım çok çok özel ve insani bir sebeb olmadıktan sonra,asla bu arabamı,yok arızaydı şuydu buydu gibi nedenlerden dolayı satmam bilmem anlatabildimmi,,,,
 

Etiketler
Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
sevgili arkadaşlarım hepinize fikirleriniz için çok yeşekkür ederim ben bu zj yi çok isteye isteye ve severek aldım asla vazgeçmek veya hevesimin kırılması gibi bir havam yok tam tersi inanın bana kaç araba daha alırsam alayım bu arabamı satmıycam..arıza verebilir sorun çıkarabilir dogrudur hani kontrolde ettirerek aldım fakat benden önceki sahibi çokta iyi bakmış diyemem biraz bende titizim ikiside bir araya gelince ister istemez herşey bana sorun oluyor çok şükür henüz yolda kalmadım cayır cuyur bir ses veya rahatsız edici çok belirgin bir sıkıntımda yok merak ettigim konuları size soruyorum ....bu nedenle aracım hakkındada aman dökülüyo galiba gibi düşünmenizide istemem hah!! yemin ediyorumki dökülse dahi yaptırır toparlar olması gereken en iyi noktaya getiririm yeterki tamir edilebilsin veya yerine yenisi takılabilsin...

şu n ye alma durumu 30 saniyenin altında bundan gayri n ye geçmem...lpg de isterse hiç çalışmasınbir nüddet daha ugraşırım memnun kalmazsam baktımki sıkıntı devam ediyor söker atar gider en babasını taktırırım..yeterki sorun çözülebilir şekilde olsun ...yakında ankaraya gidecegim ateşleme sistemini bujisiydi kablosuydu distiribütörüydü vesair vesair ne varsa tamamen yenileyecegim böyle böyle sırayla toparlayıp düzelticem ben bu sorunları...yazlık lastik alacagım ne önerirsiniz ebat marka ve model verebilirseniz sevinirim

Rica ederiz abi... Ben kimsenin senin aracın için dökülüyo diye düşündüğünü zannetmiyorum... Rahat ol... Bilmiyorsun, bunuda kompleks yapmadan adam gibi söylüyorsun -her kes her şeyi bilemez zaten- soruyorsun bilmediği, en güzli... Rahat ol... :smiley:

Eğer At alacaksan "BF GoodRich AT" derim, başka bişey demem...

MT takacaksan, ki zannetmiyorum senin MT lastik tercih edeceğini kullanma şeklinden dolayı, sorarsın gene buradan, söyleriz fikirlerimizi...

Asfalt lastiği takacaksan,

ki "asfalt lastiği yanlış terimdir, yağmur lastiği doğru terimdir, bizim bildiğimiz üzeri az desenli lastiklerin hepsinin üzerindeki çizgiler ıslak zeminde boşaltım içindir... belki sadece hiç çizgi olmayan lastiklere asfalt lastiği denilebilir, onlarada zaten "slicks" denir, zati olmaz normal cadde kullanımında....

(Yağmur lastiği takacaksan)

Çok uzaklaştım yağmur lastiği sektöründen tiplerinden felan, hiç bi öneri getiremem...
Ama bu güçteki bi aygırın altında kesinlikle çavuş desenli hız lastiği olmalı....

Arazi şeysine binmeden önce yan yapmayı çok seven bi e30' um vardı.... satmasan bundan alacaktım, desenini v.s. çok beğenmiştim...

[attachment=1][attachment=2][attachment=3]

IMG0010A.jpg


IMG0011A.jpg


IMG0012A.jpg
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

alfonse kardeşim lastikler çok iyi duruyorda o jantlar jantlarıdamı degiştirecez abicim bana görüntüsü çarpıcı asfaltta beni koşturacak frende yeri tutacak bir marka ve model ne öneriyo..ben hazirandan itibaren eylüle kadar uzun yolda olucam ortalama 10000 km yolum var hani jantta degiştirebilirim işin içine jant girince genişlik te biraz artsın isterim bilmem dogrumu olur ..öyle bir önerin varmı birde fotograf görüntüsü varsa sevinirim
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
şu n ye alma durumu 30 saniyenin altında bundan gayri n ye geçmem...lpg de isterse hiç çalışmasınbir nüddet daha ugraşırım memnun kalmazsam baktımki sıkıntı devam ediyor söker atar gider en babasını taktırırım..yeterki sorun çözülebilir şekilde olsun ...yakında ankaraya gidecegim ateşleme sistemini bujisiydi kablosuydu distiribütörüydü vesair vesair ne varsa tamamen yenileyecegim böyle böyle sırayla toparlayıp düzelticem ben bu sorunları...yazlık lastik alacagım ne önerirsiniz ebat marka ve model verebilirseniz sevinirim

Abi N' ye alma konusunda kafana göre takıl...

Benim bildiğim doğru bile olsa, o kadar küçük bi detayki bu şanzmanı korumak için...
Hiç bişi olmaz, kafana göre takıl...

Bu konuda tartışmak, dayatmak v.s çok saçma bence bu yüzden...

Ama, kullanma kılavuzunda bile uzun beklemelerinizde vitesi N' ye alın yazıyor... faka burada bahsettiği uzun göreceli bi kavram... Bazısına 2 dakika uzun, bazısına 30, bazısına 60 saniye... ;D gerçi önemli olan işlevidir, boyu değil ;D pardon ;D

Ben bunu 30 40 saniye gibi düşünüp uyguluyorum...
Herkes kafasına göre takılsın...

Usatalara sordum, zırt pırt n ye de almamın sakıncası var mı diye...

"Var" dediler ;D ama teknik olarak değil, ;D mistik ;D olarak zararı varmış... Bu kadar titizlenerek kullanırsan, elbet bi yeri bozulurmuş... ;D
;D Bunu söyleyende en kral tork konvertör tamircisisi si siiiiiii tarnacıcı cı cıııııı;D

Kafana göre takıl, 3 4 dakika bekleme ama D de...

Bide, park edeceğinde P kilidine sabitleme aracı, otomatikte P kilidi düz şanzman teknik işleyişinde değil... Hassas... El freni ile sabitle aracı sonra P' ye al, öyle bırak aracı, yani P kilidine yaslıkalmasın araç, el fernine yaslansın, kaçırırsa el frani P kilidi tutsun...

Bide, tam durmadan ve rölenti tam inmeden ileri vitesten R' ye veya tam tersi yapma...
Gerçi 4 km/hr' a kadar yapılabilir bu, bi insanın hızlı yürüyüşü (yeni nesil araçlarda 7km/hr), ama sen yapma...

Bu iki şeyin şanzman sağlığı açısından çok önemli olduğunu bütün ustalarda bilir ve söyler...

Anlatabildim mi?
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
sevgili arkadaşlarım bir ekleme yapmak istiyorum tavsiyelerinizi begenmesem ve iyi niyetinizden emin olmasam ne aracım hakkında bilgi veririm nede siteye girerim bu nedenle asla sizlerden gelen hiçbir fikir ve öneri benim için önemsiz degildir bu böyle biline yahu arkadaşlar kıl kılçık sorularımla hepinize kafayı yedirmedimmi ben zj yi begensemde elimde olmayan bir aracın özelliklerini nerden bileyim ben sizlerden ögrendim tüm özelliklerini...ve şimdi bir zj sahibiyim ve yaptıgım en iyi işlerden birini yaptım bu arabamı aldım...dolayısıyle sizin destek ve önerileriniz benim için altın degerinde hepinize çok teşekkür ediyorum ve tüm tavsiyelerinizi uygulayarak aracı ve örümcek agına benzeyen motorunu şanzumanını şusunu busunu artık ögrenmeye başladım ve arabamı cillop gibi yapacagım...

Yap abi yap yakışır....

Ama şunu unutma lütfen...

Hiç bi araç v.s. senin huzurundan, ruh sağlığından, uykundan daha önemli değil... ;) ;)
 



Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
valla birşey söyleyeyimmi ben 8 ay öncesine kadar kia sorento kullanıyordum ankara ıstanbul otobanınıda motor yaktım ve aracı yaptırıp sattım sorentom 2007 modeldi fakat şimdi zj sahibiyim şu an arabam 1997 model ufak tefek sıkıntılar var yok degil fakat büyük konuşturmasın allah..ölüm kalım çok çok özel ve insani bir sebeb olmadıktan sonra,asla bu arabamı,yok arızaydı şuydu buydu gibi nedenlerden dolayı satmam bilmem anlatabildimmi,,,,

Ben Kia sorentoyu çok beğenirim....

Bu beğenimide arazi başarısı ve markacılık kavramlarını gözardı ederek söyleyebilirim ama......

Araziye çıkmayan birisinin 2007 Sorentodan daha çok 97 ZJ yi beğenmesi hoşuma gitti ;D ;D ;D

Ben arazi başarısını göz ardı etsem, markacı olmasam, çok çok param olmasa Kia Sorentoyu seçerim...

Çok param olsa, arazi başarısı aramasam X6' yı tek geçerim ;D
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

Alfonse' Alıntı:
Yap abi yap yakışır....

Ama şunu unutma lütfen...

Hiç bi araç v.s. senin huzurundan, ruh sağlığından, uykundan daha önemli değil... ;) ;)

+ V8 bu cümlenin üstüne söylenecek laf yok ama.gel anlat sabah olsada kafamdaki işleri bitireyim diye uyku tutmuyor.ha birde yeni yada ilk arabam felan olurda anlarım bu gibi heyacanı.hatırı sayılır araba geldi geçti,ama bu huy sanki ilk arabam gibi devam ediyor... :(

bu arada sungur hocam; senin tabirle asfalt diyelim,bu şekildeki kullanım için MICHELİIN'den şaşma ben yaza 4 tane böyle yakışıklı birazda sert bakışlı bir deseninden alacam aslanımın ayağına.....
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

sagol be gülüm çok sagol alfonso kaç yaşındasın bilmiyorum fakat eminimki genç bir adamsın ben beni sorma benim yaşımda dagda yaşayan eşek kalmadı ..dediklerinin çogunu uyguluyorum zaten önce el freni aracı el frenine yaslayıp sonra park yapıyorum iyice durmadan vites degiştirmiyorum şu an taze gelin misali nazik ve kibar davranıyorum..yani hayat kime ne kadar ömür zaman verir kimse bilemez pek çok arkadaşımı erken yaşta kaybettim..sevdigim şeyleri yapmayı sevdigim işlerle ugraşmayı seviyorum buda bunlardan birisi koca oglanı kapıya koyduk mahallenin delisi gibi zırt pırt tepesindeyim kah çalıştıryom gür gür gür gür mahallenin koca karıları camlara üşüşüyor ulen diyorlardır şimdi çekip koparacak biryerini manyak herif ama kimin umurunda kah açmışım kaputu belimden yukarısı motorun içinde amaaan ne seb sor ne ben anlatayım ...işte böyle be güzel kardeşim şimdi gelelim şu lastik mevzusuna asfaltı aglatmam lazım alfonso
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

ilker kardeşim sanada teşekkürler michelin diyorsun ha .... valla yenisi eskisi zj ayrı bir şey ......
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
alfonse kardeşim lastikler çok iyi duruyorda o jantlar jantlarıdamı degiştirecez abicim bana görüntüsü çarpıcı asfaltta beni koşturacak frende yeri tutacak bir marka ve model ne öneriyo..ben hazirandan itibaren eylüle kadar uzun yolda olucam ortalama 10000 km yolum var hani jantta degiştirebilirim işin içine jant girince genişlik te biraz artsın isterim bilmem dogrumu olur ..öyle bir önerin varmı birde fotograf görüntüsü varsa sevinirim

Abi yükseltme olmadan, sorunsuz kullanabileceğin en büyük ve en kalın yağmur lastiği 245 75 16...

Eğer MT lastik felan takacaksan bu ebat için 2" yükseltme yapmalısın...

Benim resmini verdiğim çavuş desenli lastik ancak ince yanakta şık duruyor.... tabi bu göreceli bi kavram, bizim araçlardada yüksek yanakla şık olur kanaatindeyim...

Orinal 16 jantla ince yanak lastik yaparsan aracın çok komik olur...

Jantı büyük çapta olan after market olanlarla değiştirmenide hiç tavsiye etmem...

Zaten gereken ebadı bulman çok zor...

Bijon aralığı: 114.3mm (5 bijon)
Göbek: 71.6mm

Sen orjinal janta en beğendiğin lastiği kullanmalısın yani...

Ayrıca, benim bahsettiğim çavuş desenli lastik sadece yüksek süratte güçlü tutunur, yüksek süratte yağmurda daha iyidir....
Düşük süratte ve tozlu asfaltta v.s. bizim bildiğimiz kaliteli yağmur lastikleri kadar iyi değildir...

Görünüş ve yüksek sürat handlingi için bayağı taviz verirsin yani çavuş desenli lastik için...
 



Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

ilkerklc' Alıntı:
+ V8 bu cümlenin üstüne söylenecek laf yok ama.gel anlat sabah olsada kafamdaki işleri bitireyim diye uyku tutmuyor.ha birde yeni yada ilk arabam felan olurda anlarım bu gibi heyacanı.hatırı sayılır araba geldi geçti,ama bu huy sanki ilk arabam gibi devam ediyor... :(

bu arada sungur hocam; senin tabirle asfalt diyelim,bu şekildeki kullanım için MICHELİIN'den şaşma ben yaza 4 tane böyle yakışıklı birazda sert bakışlı bir deseninden alacam aslanımın ayağına.....

Ben herkese, "ammmmmmaaaaaaaaaaaannnnnn takmayın" diyorum ama....

Hala gece uyanır, alet çantamı alır, arabanın orasını burasını sökerim bi tıkırtı için... ;D
Hala gece uyumaz, sabah ustalar gelmeden tamirci kapısında olurum... ;D
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

abicim bu MT dedigin çamur arazi lastigi degilmi öyleyse ben çamura filan girmem abim ..bana orijinal jantta en iyi görünecek yükseltme filan kullanmadan takabilecegim en yüksek ve kalın lastik lazım ...bak ne diycem az önce dışarı kapı agzına çöp atmaya çıktım baktım şöyle bir duruyo kapıda dev gibi maşallah çok yakışıklı be abisi çok düzgün çok güçlü ve karizmatik duruyo...alfonse kardeşim bu yag çubugu ne kadar uzun bunların bir kontrol edeyim dedim çek babam çek çubuk bitmiyo ..neyse çıkardık malzemeyi oku okuyabilirsen abi heryeri yag içinde sil bidaha sal bidaha çek neyse bu sefer biraz daha düzgün çıktı ..birde radyatör suyunu ekledigimiz beyaz kaptaki su miktarı abicim 1 ayda iki defa su ekledim kaba ortalama yarım litre hani biryerindende kaçırmıyor durdugu yerin altını herzaman kontrol ederim ne yag ne su izi çok şükür henüz rastlamadım bir hararet filanda yok fakat 1 ay içinde iki defa bilgisayar sogutucu seviyen az sinyali verdi bu normallmi ...su devirdaim pompasını ben arabayı almadan iki gün önce sıfırı ile yenilemişler yani tamamen çıkarıp yenisini takmışlar ordan yanada bir sorun yok
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

aynen bende senin gibiyim gece gündüz aklım arabada valla yengenden utanmasam çıkıp ugraşırımda yengen makara yapar ondan sonra benle
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
sagol be gülüm çok sagol alfonso kaç yaşındasın bilmiyorum fakat eminimki genç bir adamsın ben beni sorma benim yaşımda dagda yaşayan eşek kalmadı ..dediklerinin çogunu uyguluyorum zaten önce el freni aracı el frenine yaslayıp sonra park yapıyorum iyice durmadan vites degiştirmiyorum şu an taze gelin misali nazik ve kibar davranıyorum..yani hayat kime ne kadar ömür zaman verir kimse bilemez pek çok arkadaşımı erken yaşta kaybettim..sevdigim şeyleri yapmayı sevdigim işlerle ugraşmayı seviyorum buda bunlardan birisi koca oglanı kapıya koyduk mahallenin delisi gibi zırt pırt tepesindeyim kah çalıştıryom gür gür gür gür mahallenin koca karıları camlara üşüşüyor ulen diyorlardır şimdi çekip koparacak biryerini manyak herif ama kimin umurunda kah açmışım kaputu belimden yukarısı motorun içinde amaaan ne seb sor ne ben anlatayım ...işte böyle be güzel kardeşim şimdi gelelim şu lastik mevzusuna asfaltı aglatmam lazım alfonso

;D ;D ;D ;D

Senin yaşın 46........ Çoktandır biliyorum ;)
Benimkide 36....... Boşyere abi demiyoruz... ;)

Eskişehir' de yaşıyorsun ve "Çiğ Börek Ismarlamayı" çok seviyorsun, ben biliyorum....

Abi, ben eskiden arazicilik yapmadan önce uzunnn yıllar caddecilik yaptım...
Caddecilik öncesinde kısa bi mahalli ralli v.s yaptım... Lisansım v.s. vardı....

Yani cadde araçlarıdır lastikleridir v.s. dir çok taktım çok uğraştım...

Sonuçta şunu öğrendim... Bilinen markaların ürünlerinin hemen hemen hepsi benzer özelliklerde.... biri yumuşak kauçuklu, kısa zaman yüksek performans gösterir, çabuk erir... Öteki öbürü kadar iyi yapışmaz tutmaz, ama sert hamurludur, mevcur performansını uzun zaamn korur..

Ama dersenki ben bu işi araştırıp, piyasada adı çok duyulmamış iyi lastikleride araştırıcam, sen bilirsin...

Yurt dışında çok iyi bilinen ama Türkiyede çok tanınmayan lastiklerde var piyasada ve çok iyi... ama Petlas veya Lassa takmada, hem güvenmiyorum, hemde markacıyım biraz ben ;D

Bide şunu öğrendim, samimi bile olsan asla lastikçinin önerisine güvenme ;) (tabiki Erkan abi gibi dürüst ve bilgili olanalrı bunun dışında tutuyorum)

Ben E30' umda Kumho çavuş desen kullanmıştım 3 yıl önce, çok memnundum... Yüksek sürette süperdir ama, yağmur v.s....
Düşük süratte hep yan yaprdı namussuz çakal kasa bmw' de ;D ;)

Yıllar önce modifiye Tipomda BF kullanmıştım, kare desenli, çok memnundum...
 

Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

çig börek itin olur kapında havlar sen iste yeterki bu tarafa yolun düşerde ugramazsan üzülürüm ..yada adres ver yaptırayım paketletip göndereyim diycem ama yolda bozulur yenmez öyle..yok yerim abi dersen ayıp ettin çig böregin lafımı olur
 



Ynt: 97 zj ilk çalışmada lpg ye geçişte araçda gaz yememe sorunu

y-bsungur' Alıntı:
abicim bu MT dedigin çamur arazi lastigi degilmi öyleyse ben çamura filan girmem abim ..bana orijinal jantta en iyi görünecek yükseltme filan kullanmadan takabilecegim en yüksek ve kalın lastik lazım ...bak ne diycem az önce dışarı kapı agzına çöp atmaya çıktım baktım şöyle bir duruyo kapıda dev gibi maşallah çok yakışıklı be abisi çok düzgün çok güçlü ve karizmatik duruyo...alfonse kardeşim bu yag çubugu ne kadar uzun bunların bir kontrol edeyim dedim çek babam çek çubuk bitmiyo ..neyse çıkardık malzemeyi oku okuyabilirsen abi heryeri yag içinde sil bidaha sal bidaha çek neyse bu sefer biraz daha düzgün çıktı ..birde radyatör suyunu ekledigimiz beyaz kaptaki su miktarı abicim 1 ayda iki defa su ekledim kaba ortalama yarım litre hani biryerindende kaçırmıyor durdugu yerin altını herzaman kontrol ederim ne yag ne su izi çok şükür henüz rastlamadım bir hararet filanda yok fakat 1 ay içinde iki defa bilgisayar sogutucu seviyen az sinyali verdi bu normallmi ...su devirdaim pompasını ben arabayı almadan iki gün önce sıfırı ile yenilemişler yani tamamen çıkarıp yenisini takmışlar ordan yanada bir sorun yok

Mt lastik hiç sana göre değil, hiç uğraşma, en uslusundan bile uzak dur, bi sürü para vercen kullanmayacağın özelliklre...

____________________________________________

Taşırma kabının sağ tarafında (yani şöför tarafında) iki adet çizgi şekinde çıkıntı var... Alttaki min... Üstteki max...
%50 antifiriz %50 saf su karışımı sıvı bu iki çizgi arasında olması lazım... max dan yukarı çaıkmamasıda çok önemli, yüksek hararetlerde radyötör kapağının ordaki hortumda kaba doğru taşırma yaptığında radyötör, fazla suyu biriktirebileceği boşluk bırakman lazım kapta...

Eksiltme hiç olmaması lazım, hararet sorunu yoksa ve hararet yapıp ordan burdan buharlaşıp kaçmıyorsa, sen ne dersen de kaçak vardır...
Altına baktığında göremiyorsan bile bence kesin bi yerde kaçak var... Çok az oluyor, araçta bi yere takılıp birikiyor, ordan yere akacak çok olmadığı içinde buharlaşıp gidiyor, sen göremiyorsun... Nedenini tak diye bulamıyorsan işin zor....

İçerideki halı felan ıslanıyo desem, kalorüfer radyötörü dicem, gerçi bizim araçların kalorüfer sistemleri nasıl tam bilmiyorum...

Motoruna contadan su kaçıyor desem, conta yanık desem, motorda su yakma sorunu yok...

Zor abi zor... Eksilen yeri bulamıyorsan, en akıllısından usta bulcan abi.... Zor...

uykun kaçacak ama :smiley: pardon :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,591
Mesajlar
1,530,170
Kayıtlı Üye Sayımız
166,896
Kaydolan Son Üyemiz
peacerimamskep


Geri
Üst