Arkadaşlar malum defenderin ön difransiyel istavroz kutusu bir mil üzerinde iki istavroz dişli sistemi ile çalışmaktadır ve patinaj yaptığında en çok hasar gören parçayı oluşturur düşündüm ve bu sistemi arka difransiyeldeki gibi 4 istavroz dişli 4lü istavroz mili sistemine çevirmenin yollarını araştırdım belki böyle bir sistem var ama ben bulamadım başka bir aracın 4lü kutusunu takmak istedim ancak diş sayılarında farklılık var defenderin aks dişlisi 16 diş istavroz dişlisi 9 diş bulduğum kutunun aks dişlisi 14 diş istavroz dişlisi 10 diş ayna mahruti aynı kalmak şartıyla yani aracın ayna mahrutisini değiştirmeden söz konusu istavroz kutusunu değiştirsek ne gibi bir etki olur tekerlek devir sayısına ne kadar etki eder veya başka bir deyişle böyle bir değişiklikte araca ne gibi bir etki eder
Konuyu bir bilene sormak gerekiyor ve bu konuda yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla
Konuyu bir bilene sormak gerekiyor ve bu konuda yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla