dizel cj ler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cokopirens Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 71
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,493

Etiketler



Ynt: dizel cj ler

merkezci' Alıntı:
2500 cc forda motoru cj yi 85 km den yukarı çıkarmıyorsa o motorda sorun vardır.Benim arabam 1972 intirnational Travelall çok büyük bir araba ve boş ağırlığı 2400 kg aracımda 4 vites T18 şanzıman var ve 33 12,5 15 lastikle aracım 110 km yi rahat görüyor lastik ebadını düşürdüğümde ise 130 km nin üzerine rahat çıkabiliyor bu ölçümleride aracın göstergesiyle değil GPS le yaptım.Bendeki motor orijinal alman malı üzerinde EGR olan (Egr şu an çalışmıyor iptal ettim ) 2,9 diye tabir edilen motor ancak 2,9 ford motor diye tabir edilsede bu motorlar 2.5 sadece pompa ve bg gücü farklı olduğundan 2,9 olarak vatandaş tarafından isimlendirilmiş
Merhaba
Pek anlamam ama,sizin aracinizda ki motorun galiba turbosu var,güle güle kullanin,acaba ön diferansiyal dana 44 mü yoksa 60 mi? hic aks kestinizmi?Parca bulmada zorlaniyormusunuz?
Selamlar
Muzaffer Kargu
 



Ynt: dizel cj ler

Muzaffer Kargu' Alıntı:
Merhaba
Pek anlamam ama,sizin aracinizda ki motorun galiba turbosu var,güle güle kullanin,acaba ön diferansiyal dana 44 mü yoksa 60 mi? hic aks kestinizmi?Parca bulmada zorlaniyormusunuz?
Selamlar
Muzaffer Kargu

on diferansiyel dana 44 ancak buyuk kafali ve kalin aksli , ayrica fren kampanalari genis on fren balatasinin genisligi 7,5 santim.kalin aksli oldugundan akslar ve on bilyalar pahali fakat benim on dif kolay kolay kirilmaz ayni on diferansiyeller Zonguldakta cok agir yollarda 6,5 ton agirlik altinda camurda calisiyor.100 luk dodgelerden cikan dana 44 ler ise cok cabuk dagiliyor , akslar ve aks baslari zayif geliyor.Arka dif ise ana 60 ve kilitli .Benim motorum turbo degil ancak ayni blogun turbo olan model 1998 ve sonrasi 120 lik uzun sase ford minibuslerde var ve cok yirtici motorlar , ilerleyen zamanlarda turboya cevirmeyi dusunuyorum ford ustalari az bir maliyetle yapilabilecegini soyluyorlar ama bu haliyle bile yetiyor neticede arazi araci 1. ve 2. viteste sikinti yok hatta 1.viteste hic bir yerde low istemedi keyfe keder low vitese geciyorum.aracimin hicbir parcasini bulmakta zorlanmiyorm ve parcalari (cikma) uygun fiyatli.Kaporta parcasi ise hic yok kaportaci bir arkadasim kendisi basarak epeyce halletti zaten ben yurur aksmin saglam olmasina cok dikkat ederim gorsellikle cok fazla ugrasmaya gerek yok ne yaparsan yap parca yoksa mucize yaratamazsin ancak aracim TUV de muhayeneden tek seferde gecti hafif kusurlarla tabi.
 

Ynt: dizel cj ler

merkezci' Alıntı:
on diferansiyel dana 44 ancak buyuk kafali ve kalin aksli , ayrica fren kampanalari genis on fren balatasinin genisligi 7,5 santim.kalin aksli oldugundan akslar ve on bilyalar pahali fakat benim on dif kolay kolay kirilmaz ayni on diferansiyeller Zonguldakta cok agir yollarda 6,5 ton agirlik altinda camurda calisiyor.100 luk dodgelerden cikan dana 44 ler ise cok cabuk dagiliyor , akslar ve aks baslari zayif geliyor.Arka dif ise ana 60 ve kilitli .Benim motorum turbo degil ancak ayni blogun turbo olan model 1998 ve sonrasi 120 lik uzun sase ford minibuslerde var ve cok yirtici motorlar , ilerleyen zamanlarda turboya cevirmeyi dusunuyorum ford ustalari az bir maliyetle yapilabilecegini soyluyorlar ama bu haliyle bile yetiyor neticede arazi araci 1. ve 2. viteste sikinti yok hatta 1.viteste hic bir yerde low istemedi keyfe keder low vitese geciyorum.aracimin hicbir parcasini bulmakta zorlanmiyorm ve parcalari (cikma) uygun fiyatli.Kaporta parcasi ise hic yok kaportaci bir arkadasim kendisi basarak epeyce halletti zaten ben yurur aksmin saglam olmasina cok dikkat ederim gorsellikle cok fazla ugrasmaya gerek yok ne yaparsan yap parca yoksa mucize yaratamazsin ancak aracim TUV de muhayeneden tek seferde gecti hafif kusurlarla tabi.
Merhaba
Bunu sunun icin sordum nenim aracim malum babadan miras cj jeep ama ben ankaradan ivedik´ten international scout dan cikma ön arka dana44 aldim(ayna-mahruti 41-11)ve su anda takiliyor,aldigim sahis international scout 800 dedi modeli yili 1968 imis,motor ise 2007 model ford transitten cikma 130bg turbo dizel,,sanzuman ise nissan petrol den cikma 6 ileri,lastik 32 inc ,,sonuc ne olacak bilemiyorum,su an ustam bu mator sanzuman ve difleri takiyor,kendim cok merakliyim ama yurt disinda kaliyorum,onun icin isin basinda bulunamiyorum,cok zorlaniyorum,telefon ve resimlerle ustalara talimat veriyorum.
Selamlar
Muzaffer Kargu
 

Ynt: dizel cj ler

diff ler o sinifta en iyisi , motor ise ford puma sanzimani bilmiyorum ama nissan kotu mal yapmaz bu kombinasyonla arac dehset olur hem asfaltta hemde arazide zaten ford puma cok cok iyi bir motor hatta fazla bile gelecektir.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,011
Mesajlar
1,527,233
Kayıtlı Üye Sayımız
166,759
Kaydolan Son Üyemiz
abdil DOĞRU

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst