dizel cj ler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cokopirens Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 71
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,514

Etiketler



Ynt: dizel cj ler

Merhaba
Pek anlamam ama,sizin aracinizda ki motorun galiba turbosu var,güle güle kullanin,acaba ön diferansiyal dana 44 mü yoksa 60 mi? hic aks kestinizmi?Parca bulmada zorlaniyormusunuz?
Selamlar
Muzaffer Kargu
 



Ynt: dizel cj ler

Muzaffer Kargu' Alıntı:
Merhaba
Pek anlamam ama,sizin aracinizda ki motorun galiba turbosu var,güle güle kullanin,acaba ön diferansiyal dana 44 mü yoksa 60 mi? hic aks kestinizmi?Parca bulmada zorlaniyormusunuz?
Selamlar
Muzaffer Kargu

on diferansiyel dana 44 ancak buyuk kafali ve kalin aksli , ayrica fren kampanalari genis on fren balatasinin genisligi 7,5 santim.kalin aksli oldugundan akslar ve on bilyalar pahali fakat benim on dif kolay kolay kirilmaz ayni on diferansiyeller Zonguldakta cok agir yollarda 6,5 ton agirlik altinda camurda calisiyor.100 luk dodgelerden cikan dana 44 ler ise cok cabuk dagiliyor , akslar ve aks baslari zayif geliyor.Arka dif ise ana 60 ve kilitli .Benim motorum turbo degil ancak ayni blogun turbo olan model 1998 ve sonrasi 120 lik uzun sase ford minibuslerde var ve cok yirtici motorlar , ilerleyen zamanlarda turboya cevirmeyi dusunuyorum ford ustalari az bir maliyetle yapilabilecegini soyluyorlar ama bu haliyle bile yetiyor neticede arazi araci 1. ve 2. viteste sikinti yok hatta 1.viteste hic bir yerde low istemedi keyfe keder low vitese geciyorum.aracimin hicbir parcasini bulmakta zorlanmiyorm ve parcalari (cikma) uygun fiyatli.Kaporta parcasi ise hic yok kaportaci bir arkadasim kendisi basarak epeyce halletti zaten ben yurur aksmin saglam olmasina cok dikkat ederim gorsellikle cok fazla ugrasmaya gerek yok ne yaparsan yap parca yoksa mucize yaratamazsin ancak aracim TUV de muhayeneden tek seferde gecti hafif kusurlarla tabi.
 

Ynt: dizel cj ler

Merhaba
Bunu sunun icin sordum nenim aracim malum babadan miras cj jeep ama ben ankaradan ivedik´ten international scout dan cikma ön arka dana44 aldim(ayna-mahruti 41-11)ve su anda takiliyor,aldigim sahis international scout 800 dedi modeli yili 1968 imis,motor ise 2007 model ford transitten cikma 130bg turbo dizel,,sanzuman ise nissan petrol den cikma 6 ileri,lastik 32 inc ,,sonuc ne olacak bilemiyorum,su an ustam bu mator sanzuman ve difleri takiyor,kendim cok merakliyim ama yurt disinda kaliyorum,onun icin isin basinda bulunamiyorum,cok zorlaniyorum,telefon ve resimlerle ustalara talimat veriyorum.
Selamlar
Muzaffer Kargu
 

Ynt: dizel cj ler

diff ler o sinifta en iyisi , motor ise ford puma sanzimani bilmiyorum ama nissan kotu mal yapmaz bu kombinasyonla arac dehset olur hem asfaltta hemde arazide zaten ford puma cok cok iyi bir motor hatta fazla bile gelecektir.