Muhtemelen koltugun sertligi rahatsizligi laredo donanim yuzundendir en bosu laredo diye biliyorum ve paket yukseldikce konfor malzeme degisiyormakyajlı laredo.
Muhtemelen koltugun sertligi rahatsizligi laredo donanim yuzundendir en bosu laredo diye biliyorum ve paket yukseldikce konfor malzeme degisiyormakyajlı laredo.
Ben 2006 model dusunuyorum daha yuksegine butcem yetmiyorkoltuk şekli değişmiyor. kaplaması değişiyor. süspansiyon da ise overland olursa konfor ayarı oluyor. yoksa kazık gibi. 2008 öncesindeki tüm modellerin koltukları zaten daha rahat. ayrıca makyajsızlarda dijital değil normal türde anahtarı var ki hararetle tavsiye edilir. dijital anahtar bozulursa olduğunuz yerde kalıyorsunuz.
Sakinden kasıt gaz pedalının altında kırılmaya hazır yumurta varmış gibi pedala ani yüklenmelerden kaçınarak aracı fazla ivmelendirmeden 2000-2500 devirlerde olabildiğince gazsız sürüş modunda ilerlemek olabilir mi acaba? Bizim trafik akışımıza pek uygun olmayan bu sürüş tekniği yoldaki "sert" şoförlerimiz tarafından tacizlere maruz kalmanıza sebep olsada; rahat olun bir wk varsa altınızda gaza basınca kaputun içinden çıkan güç size güven verir.sakinden kasıt nedir?
mesela 110-120 arası gibi diyebilir miyiz? ya da 140-150 arası sizin uzun yol ölçümünüz nasıl?
bende yine bir kıpırdanma olmaya başladı, iki aracı teke düşürüp hem ekonomi yapim hem de Jeep i yenilim diyorum, 2006-2007 bakmaya başladım ama tabi kısmet
kesinlikle doğru. sabit hızda pasiflora içmiş gibi bir sürüş tekniğinden bahsediyorum. aracın tork değerleri ve vites oranları 100 km gibi süratlerde birçok kez 8.2 litreye kadar düşen değerleri görmemi sağladı. sadece bir kez o da yinelenememiş şekilde, 2010 senesinde araç yeniyken bursadan bodruma giderken, bafa gölünün oraya geldiğimde ortalama tüketim o kadar yol için 7.6 litre gösteriyordu. yani onu saymayın.
benim genel olarak kullanım sitilimde uzun yolda ankaradan bodruma giderken, yada ankaradan bursaya giderken, yolun dağ tepe geçişi görene kada rolan kısımlarında , mesela ankaradan bursaya giderken mezitler dağ geçişinde yada bodruma giderken denizliye kadar ki görece düz olan yol koşullarında, defalarca 8 litreye yakın değerlerle seyahat ettim.Aynı yolda bizim hanım sabırsızlık edip hızlandığında 9 litre civarına çıkıyor hemen.
tacizlere kulak asmadıysakta efendiliğimizden zaten. şaşırtıcı derecede çabuk ara hızlanması olan bir araçtır bu arada.
220 km vs ise sürdürülebilir değil bence. tehlikeli. 190 maks bana göre.
140 150 ile 11-12 litre arası yakar.sakinden kasıt nedir?
mesela 110-120 arası gibi diyebilir miyiz? ya da 140-150 arası sizin uzun yol ölçümünüz nasıl?
bende yine bir kıpırdanma olmaya başladı, iki aracı teke düşürüp hem ekonomi yapim hem de Jeep i yenilim diyorum, 2006-2007 bakmaya başladım ama tabi kısmet
hoş geldiniz, aracını hayırlı olsun, sizin de görüşlerinizi bekliyoruzSelamlar, bende bir wk ile aranıza yeni katıldım, bu forum da ve diğer sitelerde wk ile ilgili pek fazla konu bulamadım, ya kullanıcı sayısı az yada wk kullanıcıları forumlara pek aşina değiller. Genel bilgiler 4.7 ve 5.2 etrafında dönüyor gibi geldi, neyse bende sizlere bir selam veriyim dedim.
Hoşgeldiniz.Selamlar, bende bir wk ile aranıza yeni katıldım, bu forum da ve diğer sitelerde wk ile ilgili pek fazla konu bulamadım, ya kullanıcı sayısı az yada wk kullanıcıları forumlara pek aşina değiller. Genel bilgiler 4.7 ve 5.2 etrafında dönüyor gibi geldi, neyse bende sizlere bir selam veriyim dedim.
2.1 tonluk makinayı 200km hızda kullanmak elbette riskli fakat bu ağırlıkta böylesi boyutlarda bir araç alıp asfaltta bu hızlara çıkabilmeniz için en az 150bin liraya alacağınız alternatif markalarında frenlemesi riskli olacaktır. Nerdeyse yarı fiyatına alabileceğiz wk asfaltta istediğiniz gücü veriyor. Fiyat / performans olarak daha iyisi yok kanaatimce. Genel anlamda yavaşlamıyor diye bir sıkıntınız varsa balataların markasını kontrol etmenizi öneririm. Başıma geldiği için söylüyorum piyasada satılan balataların çoğu fazlaca sert. Bir dönem bayağı kafaya takmıştım en son bir marka önerdiler değiştirince çok farketti.190 km nin üzerindeki süratler bence WK için sürdürülebilir değil eğer araç alçaltılabilir özeliklte değilse. risk teşkil ediyor. frenler çok zayıf kalıyor yüksek süratlerde.