Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan FREE LANDER SALİH Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 368
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 117,848

SİZCE HANGİSİ

  • T.HILUX

    Kullanılan: 81 40.7%
  • M.L200

    Kullanılan: 78 39.2%
  • N.NAVARA

    Kullanılan: 26 13.1%
  • İ.D-MAX

    Kullanılan: 14 7.0%

  • Kullanılan toplam oy
    199

Etiketler
Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

bahcivankurt' Alıntı:
http://www.seferas.com/wwwroot/altsayfalar/dosyalar/l200_magnum2004_1.asp.htm eğer buraya girip gerekli olan bilgiyi sonuna kadar okursanız %50 kilitli olduğunu anlarsınız.saygılarımla
İlk defa içerden kumandayla arka diff te %50 ,kilit gibi bir kavram duyuyorum.
Ki eğer araç LSD yse zaten içerden devreye almaya gerek yok .
aracı kumandayla %50 kitleyebilmek için baya uğraşmış olmaları lazım ;D

Bildiğim kadarıyla L-200 ler pajero alt yapısını kullandı,
Pajeronun kilidini aşağıda veriyorum,
100/100 mü 100/50 mi siz karar verin. ;D
th_Pajeokilit.jpg

SS4 şanzıman sistemi orta diff i %50 ön-%50 arka olarak kitler.
Sayfada yazan arkadaş bir kavram karmaşasına düşmüş olabilir.
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

he he he ;))) öğrenmenin yaşı ve zamanı yok.işin şakası bir yana sizin dediğiniz %100 kilit fabrika çıkışı defender ve unimogda var diğer birçoğu lsd.sebeb ise aracı korumak kırmamak.diflock devreden çıkmazsa eğer birçok kişi aracı parçalar,iyi araştırın ve tekrar yazın linki ben yazmadım arabayı da ben yapmadım babamın malı da değil öveyim yada küçümseyeyim.saygılarımla
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

videoda ne görünüyor sizce.ben açıklayayım sadece diflok olduğunu ve devreye girdiğini ama %100 diflock her türlü şartta devrede kalır çıkmaz.sizin bu videoyu aracın üzerinde zor şartlarda devreden çıkmadığını göstermiş oılsaydı size hak verir ve saygıyla önünüzde eğilirdim.ben hala ısrar ediyorum lsd olduğuna dair isterseniz iddaya da gireriz olmazmı.mail ile adresimi yollarım siz kazanırsanız.saygılarımla
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

bahcivankurt' Alıntı:
he he he ;))) öğrenmenin yaşı ve zamanı yok.işin şakası bir yana sizin dediğiniz %100 kilit fabrika çıkışı defender ve unimogda var diğer birçoğu lsd.sebeb ise aracı korumak kırmamak.diflock devreden çıkmazsa eğer birçok kişi aracı parçalar,iyi araştırın ve tekrar yazın linki ben yazmadım arabayı da ben yapmadım babamın malı da değil öveyim yada küçümseyeyim.saygılarımla
Evet bence de öğrenmenin yaşı yok,
Öncelikle bildiğim kadarıyla Defenderlerde,100/100 kilit yok.
Ünimog zaten iş makinası

Dünyada çok az marka 100/100 kilitli araçları fabrika çıkışı veriyor.
Örnek olarak Toyota Landcruiser-mercedes G serisi-Mitsubishi Pajero, L200 gibi.

Kullanmayı bilmeyenler kısa zamanda kilitleri kırabildiği gibi,diff lerede büyük zararlar verir.
Onun için benim pajeroda kilidin yanında ve kullanım klavuzunda dünya kadar uyarı var.

Diff kitledimiz zaman siz diff i kaynakla yapışıyor zannediyorsunuz herhalde .
Aynı devreye aldığımız gibi araç durduğunda düğmeyle devreden çıkıyor.
 



Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

bak sevgili dostum sanırım bir hata yapmak üzeresin gel seninle iddaya girelim eski kasa magnumda lsd mi var yoksa %100 kilitmi öğrenelim.burda defender sahibi arkadaşlar sana yazarlar onda diflock olup olmadığını.landcrusier g serisi onları saymaya kalkarsak ben sana bir dünya araç bulayım ozaman discovery de dahil olmak üzre.ben teklifimi yaptım size isterseniz fabrikadan net cevabı alırız kabul ederseniz,YERSE ;)
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

defender de fabrika çıkışı ön ve arka kilit yoktur. sadece orta kilit standart olarak sunulmuştur.
 






Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

fatihk26' Alıntı:
evet 144 hp son hızda 165km/s olmuş zaten yutdışında 3-4 aydır böyleydi

iyi olmus.. diger markalarla kıyaslanırken en çok elestirilen yanı buydu, hos yetiyor gerçi bana 120 hp..
 


Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

omergin' Alıntı:
iyi olmus.. diger markalarla kıyaslanırken en çok elestirilen yanı buydu, hos yetiyor gerçi bana 120 hp..

Aynen, ben hiç motorun yetersiz kaldığını hissetmedim, öyle olduğu anlarda da basıyorsun gaza turbo hallediyor :smiley:)
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

son hız bayağı artmış max. güç devride düşmüş bu durumda ya diff. oranı yada 5. vitesin oranı değişmiş
 

Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

bahcivankurt' Alıntı:
http://www.seferas.com/wwwroot/altsayfalar/dosyalar/l200_magnum2004_1.asp.htm eğer buraya girip gerekli olan bilgiyi sonuna kadar okursanız %50 kilitli olduğunu anlarsınız.saygılarımla


Belirttiginiz L200 2006 oncesi model. Sanırım konuyu acan yeni L200 ile ilgilenyor diye dusunuyorum.
 



Ynt: Hılux mı, Yoksa L200 mü? Hangisi Sizce?

Herkese Merhaba,
L200 Intense 4x4 düz vites kullanıcısıyım.
2008 Haziran'da aracımı alırken tum 4x4 pickupları detaylı arastırdım. L200'u hem yeni hem de iyi bir 4x4 aracı aradıgımdan sectim.
Diger alternatifleri - Ranger, D-max, Hilux, Navara - test sürüslerini ve dunya capındaki testlerini de inceledim. En basiti tork olarak L200 daha üstün.

Secimim L200 oldu.
Ancak L200'u de kendi icerisinde 3'e ayırmak gerekir diye dusunuyorum:

1. Intense model - Düz vites - Manuel devreye giren diff. lock. (Benim arac, bildigim kadarıyla Turkiye'de kolay bulunur bir versiyon degil. Ben zor bulmustum.)
2. Lux Model - Duz Vites - ATSC
3. Lux Model - Otomatik Vites - ATSC

1. secenekte Offroad anlamında hic ama hic zorun cekmezsiniz. Son care arkayı kitlemektir.
2. secenekte asfaltta vites atıp durursunuz, offroad anlamında arka kilitten neredeyse hic yararlanmazsınız. Ancak vites avantajından yararlanırsınız.
3. secenete asfaltta cok cok rahatsınız, yine offroad anamında arka kilitten neredeyse hic yararlanmazsınız. Vites gecislerini de tecrube ederek ogrenirsiniz.

2. ve 3. secenekler L200 olarak konuyu acan bey icin yani %70 asfalt %30 offroad (tabi offroaddan neyi kastettigi de onemli. patika mı camur golumu.) daha uygun kanısındayım.
Ancak, offroad anlamında ATSC sistemi olan bir aracta gostergelerde dort teker ve ortada ısıklar gostergede arka tekerleklerin ortasında yanan turuncu ısıgı hic gormeyecektir.

Netice;
Hilux'u test surusunden oteye bilmedigimden, L200'u kendi icinde degerlendirdim.
Konuyu acan bey, asfalt agırlıklı kullanacagı icin kriter ic hacim, beygir gucu vs.. vs... olmalıdır kanısındayım.

Iyi aksamlar
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,645
Mesajlar
1,521,541
Kayıtlı Üye Sayımız
170,343
Kaydolan Son Üyemiz
x_ml

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst