Öncelikle çok geçmiş olsun Allah başka kaza göstermesin.Jimny kesinlikle ve kesinlikle hız yapmak için üretilmiş bir araç değil.Normal yol ve hava koşullarında hiç sorunsuz ilerliyor,fırtınalı havalarda yavaş gitmekde fayda var yan rüzgarlardan çok fazla etkileniyor.Yeni yağmış yagmurda sert hareketler yaparsanız arkayı hemen atıyor.Çamurlu bir parkurda 4x4 konumunda bir an dikkatsizlik veya biraz abartılı sürüş beklenmedik sonuçlar doğuruyor,ben çamurda yarım spin attım.Balatanın fırlması çok ciddi bir problem hiç duymamışdım.
dün standart asfalt lastikleri ile göktürk kısırkaya cıvarlarında oynadık braderle, 50 cn vıcık vıcık çamurlu göletden geçtik(7-8 mt uzunlukta), 2 karış çamurlu 90 derece dik eğimli yokuşu 15 mt tırmandı.. Bu araba arazide v8-v12 vs tanımaz çamur lastiğim olsa neler yapabılecegını hayal edemıyorum..
**araç full standart 2007 manuel duz vıtes
saygılar.
dün standart asfalt lastikleri ile göktürk kısırkaya cıvarlarında oynadık braderle, 50 cn vıcık vıcık çamurlu göletden geçtik(7-8 mt uzunlukta), 2 karış çamurlu 90 derece dik eğimli yokuşu 15 mt tırmandı.. Bu araba arazide v8-v12 vs tanımaz çamur lastiğim olsa neler yapabılecegını hayal edemıyorum..
**araç full standart 2007 manuel duz vıtes
saygılar.
dün standart asfalt lastikleri ile göktürk kısırkaya cıvarlarında oynadık braderle, 50 cn vıcık vıcık çamurlu göletden geçtik(7-8 mt uzunlukta), 2 karış çamurlu 90 derece dik eğimli yokuşu 15 mt tırmandı.. Bu araba arazide v8-v12 vs tanımaz çamur lastiğim olsa neler yapabılecegını hayal edemıyorum..
Bu forumlarda bu mesajlardan çok var. Araç standard asfalt lasikleriyle ne mucizeler yaratıyor bilseniz. V8 değil V12 mübarek. Hatta traktör. Bir ara da dusterla 80 cm lik kardan geçenler vardı. Bir kere de işin doğrusunu yazın da arkadaşlar yukarıdaki gibi kazalar yapmasın.
1 - asfalt lastiği ile çamur üzerinde direksiyon hakimiyeti yoktur. çamur üzerinde olup olmadığı da lastiklerinizin ne kadar temiz olduğuna ve zeminin karakterine bağlıdır ve bu işin bir garantisi de yoktur.
2 - çamur lastiği ile asfalt üzerinde traktörler için izin verilen hızlarda kalmadığınız sürece güvenlik yoktur. Bildik anlamda kışlık lastik olarak ta işe yaramaz.
3 - AT lastik kışlık lastik değildir onun yerini tutmaz.
4 - aracın altı yerden 20 cm yüksekse 21 cm'lik vıcık vıcık çamurda ilerlemez, karda hiç ilerlemez.
5 - offroad modifiyeli araç günlük kullanımda güvenli değildir, hangisi olursa olsun.
Bunları gezenbilir ana sayfada biryerlere mümkün olan en büyük harflerle yazmadığımız sürece böyle kazalar olmaya devam eder.
bende yaklaşık 3 yıl oldu tek araç olarak kullanıyorum araçı rampa yukarı tırmanırken domuza çarptım ön tampon değişimi gerekti bursa şentürkler hem tampon için 1 ay bekletti hemde montaj 2.500 lira masraf çıkarttı 2. bir olayda 10.000 km bakımına giderken ani fren yapmam gerekti ve araçın sağ ön balatası fırladı zoraki durabildim araç bazen istenmeyen hareketler yapabiliyor dediğiniz gibi bu araça kesinlikle kaskosuz ve yalnız binilmez
Parça fiyatlarının uçukluğu-yakıtı emsallerine nazaran fazla olması-arazide ne kadar canavar ise asfaltda o kadar yorucu ve ani manevralara felaketle tepki verme endişesi-bu arkadasların yaşadıkları-en onemlısı de tek araç olarak kullanıma hiçte uygun olmadıgı için (özellikle İstanbul da) aracı satılığa çıkaracagım sanırım 1 ay ıcınde.. Parası olana komaz eyw çok keyifli ama orta halli vatandaş işi değil, zaten offroad bi tarz meselesi, gelir-yaşam tarzı-aykırılık-doğa-paylaşım vs. Çamurda takla atan arkadasa da çok geçmiş olsun.. Kaza ve sonrası masrafları Bu kararımda en büyük etken oldu.. Herkese iyi forumlar..
1 - asfalt lastiği ile çamur üzerinde direksiyon hakimiyeti yoktur. çamur üzerinde olup olmadığı da lastiklerinizin ne kadar temiz olduğuna ve zeminin karakterine bağlıdır ve bu işin bir garantisi de yoktur.
2 - çamur lastiği ile asfalt üzerinde traktörler için izin verilen hızlarda kalmadığınız sürece güvenlik yoktur. Bildik anlamda kışlık lastik olarak ta işe yaramaz.
3 - AT lastik kışlık lastik değildir onun yerini tutmaz.
4 - aracın altı yerden 20 cm yüksekse 21 cm'lik vıcık vıcık çamurda ilerlemez, karda hiç ilerlemez.
5 - offroad modifiyeli araç günlük kullanımda güvenli değildir, hangisi olursa olsun.
Bunları gezenbilir ana sayfada biryerlere mümkün olan en büyük harflerle yazmadığımız sürece böyle kazalar olmaya devam eder.
Tamamen katılıyorum.Ana esas olarak bu .İstenirse maddeler artırılablnlr.ama bunları bilmek çoğu kaza ve belaları önler.
Yoksa OFROAD (BU KELİMEnşn de BİR TÜRKCE KARŞILIĞI nı kullansak iyi olacak.)
Avcılık neselesi olacak ve de Örenbayan kahvehanesinde,Geyik boynuzlarını uzatmanın sınırı yoktur.herkese iyilıkler dilerim.