Evet
Aracin karavan teskilati ve kasanin agirligindan dolayi
agir camurda lastikler camuru kaziyor.kalinligi yeterli gelmiyor.
Kalin lastigide dusundum fakat araca surekli yuk bindirecekti.bende araziye cikarken takabilecegim
Ikinci bir lastik dusunuyorum.
Jantlari buldum. Gaz marka nin janti.dIs ofsetli hemde hafif.
Poryayi sokup tornaciya gidersem is tamam.
ön dingilden bahsetmediğimi anlaman gerekirdi
arkada iç tarafa takacağın lastikler cok az büyük olsa direksiyonda sorun yaşamassım ama büyük lastiği dişari takarsan dönüşler dahada zorlaşır
Dif kilitliyken sorun yasayacagim kesin.
Fakat arka tekeri cifte cevirdigimde direksiyonun fazla sertlesecegini zannetmiyorum.
Haftaya insallah isi hallederim.
Birde takacagim lastik yine 750. 16 olacak. Asil korkum aks kesmek ve dif dagitmak.
Her ihtimale karsin arka saftin altina zincirde asmayi dusunuyorum.
Dif kilitliyken sorun yasayacagim kesin.
Fakat arka tekeri cifte cevirdigimde direksiyonun fazla sertlesecegini zannetmiyorum.
Haftaya insallah isi hallederim.
Birde takacagim lastik yine 750. 16 olacak. Asil korkum aks kesmek ve dif dagitmak.
Her ihtimale karsin arka saftin altina zincirde asmayi dusunuyorum.
aks kestiğinde sorun olmaz. Araziyi kilit konumunda alınca yola devam ederim.
Saft fazla yüke dayanmazsa civataları keser veya istavrozdan kopar. Eger aracın arak dif yakın olan kısımdan koparsa fazla sorun olmaz. Fakat hareket halinde şanzımana yakın olan kısımdan koparsa şaft yere saplanır ve araca takla attırır. Bu durumdada saftın bütün bağlantıları sökülüp çıkarıldıktan sonra araç yine kilit konumunda yola devam eder. Ağır araçların saft kesme riski yüksek olduğu için saftın altına zincir bağlarlar.
Ambulan kasa ve karavan teskilati agirligi artiran faktorler.
Ve arka dingile baglanacak 4 lastik ve ister istemez arazide vurddurma olayi olursa saft kesmesi mumkundur.