Volk' Alıntı:o zaman soruyu şuna çevirelim.defender'da hangi motor tercih edilmeli?
arazide çamur off-road'unda kullanmak için.
nkurtkaya' Alıntı:Defender her motoru ile çamura girer çıkar. Düz dizeli de, 2.5 benzinlisi de Tdi olanı da V8 olanı da iş görür. Ama çamur dediğin zaman işin içine kanallar giriyor, derin kanallardan takılmadan geçmenin tek çözümü diferansiyellerin yüksek olması ki bu da ancak büyük tekerlek ile mümkün. V8 ile 35" hatta 38" lastik çevirebilirsin (gerekli yükseltme spacer yapılırsa), 300Tdi veya 200Tdi motorlar 33" ve 35" çevirir. 2.5 benzinli ile 33" lastik kullanan arkadaşım var sorun yaşamadı. 2.5 düz dizel de sanırım 33" ve üstünde zorlanır. Ama şunu da unutmamak lazım. Defender'in standart lastik ölçüsü olan 31" bir çok off-road aracında ancak bir sürü yükseltme ve modifikasyon ile gelinebilen bir ölçüdür.
Gördüğün gibi yine tek bir cevap çıkmadı![]()
yunus bager' Alıntı:Oturmaz volkon oturmaz ;D ;D![]()
avatarındaki seri2 kimin anlatsana biraz
Volk' Alıntı:evetya puma motor için ne diyorsunuz?.kullananlar da cevap verecektir ama bi de bu açıklamanın üstüne sizden alalım?he bi de defender için çok hantal araba diyorlar off-road aracının arkası kesik olunca daha iyi oluyormuş.yani def90 tipi araçlar daha yatkın diyorlar off-road'a.110'da aracın arkası sürekli oturuyormu?
vosdost' Alıntı:Puma motor ismi nerden çıktı?
Türkiyede bu site harıcınde kimseden puma ismini duymadım. Türkiyede bu isim kulanılmıyorsa hangi ülkede kulanılıyor. Transit motoru = Puma motor