Biraz tuzlu ama bu arabayı tavsiye ederim.. Bir arkadaşımın tanıdığı topladı, bende Kemerburgaz tarafında kullanma şansına eriştim... çok düzgün gidiyor.. hardtop'una kadar orjinal yurtdışından gelme.. en güzelide 3litre düz vites.... tampon orjinal ARB... birtek winch eksik... Birazda uzun geldi tabii bana CJ'den sonra...
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4069733
Bunun 38.5'luk lastikleri Dodge'a yada CJ'e takmak lazım
ama toyota 2.5lt 4 silindir yürür mü bilmem....
Temiz bir araca benziyor.En olumlu tarafı ise değiştirilen motoru.5 silindir MB dizel unimog motor dönüşümleri için ideal.Fiat konusuna gelince , bu iş çok görece bir kavram.Ama yedeklere de bakınca nerden baksanız 7-8000 YTL tutar.
Temiz bir araca benziyor.En olumlu tarafı ise değiştirilen motoru.5 silindir MB dizel unimog motor dönüşümleri için ideal.Fiat konusuna gelince , bu iş çok görece bir kavram.Ama yedeklere de bakınca nerden baksanız 7-8000 YTL tutar.
Gökhan'ın araba yeni toplandı ama bıktı artık, bildiğim kadarıyla elinde bir adet daha sıfırlanmış unimog vinci ve 12.000'lik hidrolik sıfır warn var (endüstriyel tip) onlarıda satıyor... Yıllardır off road deneyimi var arabadan anlar bütün Ankara'daki hurdacıları tanır.. param olsa alırım görmek isteyen varsa beraber de gideriz... Çatalca tarafında olabilir araba...
Arkadaşlar bu araç bana itici gelmişti ama şimdi Yücel hocamla msn den konuşuyoruz...Buraya yaz, arkadaşlar ne diyecekler dedi...Kendisi beğenmiş...Bana km'si çok fazla geldi...Keza Mert dizel discolar için motor 200.000 de bitiyor demişti...Gerçi bu araç için komple yeni motor, 20.000 de diyor ama...
ben bu araçla geçen sene ilgilenmiştim o zaman 46000 ytl civarında fiyat çekmişlerdi şimdiki fiyatı bana uygun geldi ama tabi ki söz disko ustalarında biter
En başta Camel trophy ile alakası yok, Daha önceden bir CT aracı vardı hatta en son 23K usd ye kadar düşmüştü fiyatı işte o araç gerçek CT aracıydı. Orjinal CT lerde şasiye monteli roll cage üzerene bağlı bagaj kafesi, ve roll cage e monteli CT roof-rack olması lazım , bunlar malzeme olarak çok pahalı şeyler değil ama çok profesyonelce yapılması gereken işlemler sonradan yapılması mümkün olsada çok çok zor işlemler, aracının kupasının hem alttan hem üstten kesilip biçilmesi , delinmesi sonradan yapıldığında sonuç facia olabilir. orjinalinde kullanılan borular bile çekme boru denen dikişsiz özel çelik borulardan yapılıyor.
Bu standart 300 tdi disco , modifiyeler güzel ama mantec snorkel yerine safari yi tercih ederdim, ön tampon normal tampon kesilerek yapılmış yerine vinç tamponu daha hoş olurdu, yani sözün özü aksesuarlarının tamamına 2 ila 3.5 K ytl civarında harcanmış bir standard disco. Fiyatıda zaten çok yüksek sayılmaz.
Araç çok güzel hatta bir ara bende niyetlenmiştim ama disco II lerin vergisi düşmemiş , bana 4000 ytl civarı olduğunu söylenince vazgeçtim eğer vergi beni etkilemez dersen tavsiye ederim.
Yıl düşürüyor ama çok değil , esas vergiyi bir iki kademe aşağı basamağa düşüren kasko bedeli, kasko bedelinin %5 i vergiyi aşıyorsa, bir alt kademeye eğer oda aşıyorsa bir alt kademeye ..... böyle gidiyor, öncelikle bunun kasko bedeli öğrenmek lazım.
Mesela Disco 1 v8 içinde vergi 3800 ytl görünüyor ama kasko bedelleri 24-27000 ytl arasında olduğu için vergileri 625 ytlye düştü.
Yani şimdi bu ilandaki Disco II'nin de kasko bedeli 24-27000 YTL arasında ise vergisi 625 midir? 99 model olduğu için vede sanırım daha büyük kasa olduğu için farketmezmi? Bu 99 model aracın vergisinin düşük olması için ne kadar bir kasko bedeli olması gerekiyor?