Mert vergi konusu canımı sıktı, hem evde her türlü haltı yaptığım bir tane olunca ikincisi lüzumsuz olacak sakin kafa ile düşününce şimdilik vazgeçtim. Eşimde çok büyük diye istemedi kimse kullanmayınca almak mantıksız olacak.
Teknolojiyi boşver hızlanmak için bulabildigin en büyük motoru koy işlem tamam .
Birde crysler grubunda bu SRT serisi araç manyaklığı var , arazi araçlarının SRT modellerini çıkarıp bunlarla hız yapıyorlar, be hey kardeşim madem hız yapacan ona göre bir kasa seç dev gibi 2-3 tonluk araçları ne halt etmeye hızlandırıyon diimi ama.
kesinlikle katılıyorum
Amerikada böyle bir kro kültür türedi zaten, jiplere 1cm. yanaklı lastikler falan kapıları yukarı doğru açılan Escalade ler, zenciler arasında çok yaygın
görmemişin jipi olmuş...
discovery-V8' Alıntı:
tam amerikan işi ;D
Teknolojiyi boşver hızlanmak için bulabildigin en büyük motoru koy işlem tamam .
Birde crysler grubunda bu SRT serisi araç manyaklığı var , arazi araçlarının SRT modellerini çıkarıp bunlarla hız yapıyorlar, be hey kardeşim madem hız yapacan ona göre bir kasa seç dev gibi 2-3 tonluk araçları ne halt etmeye hızlandırıyon diimi ama.
Malesef büyük satış adetleri ile X5, ML serileri gibi yol performansı odaklı 4 çekerleri bu herifler türetti...
Zaten sonra ikinci kuşak Nissan Fx35'ler filan da gelince iş iyicene çığırından çıktı.. Kanadalı bir arkadaşım kar varken SUV kullanmıyorum taksiye biniyorum filan diyordu.. Asfalt lastikleri iyi yere tutunamıyor diye.. Şimdi ise malesef ekonomik kaygılar G serisini bile etkiledi.
Artık o zencilerin beğeneceği G serisi olan GL'yi, Kuzey amerika şartları düşünülerek yapılan Land Rover'ları görüyoruz
LPG ile nerdeyse dizel kadar ekonomik bir araca dönüşür sadece fiyatın üstüne 3500YTL lik LPG masrafını eklemek gerek, 97 model olduğu için Temmuz 2007 den sonraki vergisi de düşecek