Arkadaşlar merhaba;
Sıra sanırım bana geldi.
2005'ten bu yana kullanmakta olduğum 1998 model Aralık 1997 Otokar faturalı Land Rover Discovery aracımı mali sebeplerden ötürü satmak durumundayım. Aşağıda aracın özelliklerini ve yapılanları anlatmaya çalışacağım.
- Lacivert renk, füme kumaş iç döşeme
- ABS mevcut.
- Mekanik mazot pompalı 130PS Ford Puma motoru ve 6 ileri MT-82 şanzıman takılı, ruhsata işlidir. Motor 18.000km`dedir, takılırken sıfırlanmıştı. Arabanın eski motoru 2.0lt MPI olup bir çok parçası duruyor. Alıcıya isterse eski motoru da ücretsiz vereceğim.
- LT230 arazi şanzımanının High dişlisi 1.22 oranında
- İleride 35" lastiğe geçme hevesi ile takılı 4.11 ayna mahrutiler
- Mazot pompasını Aralık 2009 ayı ortasında sıfırı ile değiştirdim. Yakıt değerleri: Uzun yolda 10.0 lt/100km, şehir içinde 12 lt/100km euro dizel tüketiyor. Normal mazot da kullanabilir.
- Ümraniye'de Ünal Usta (Beyaz 110 Puma'yı yapan usta) tarafından yapılan 6mm sac kalınlığında el yapımı vinç tamponu, çeki noktaları 12mm kalınlığında.
- Sıfır T-max EW9000 6.6Hp 4ton elektrikli vinç, elektrik kesici bağlı.
- Ön şaft Mayıs 2010 ortasında 4 inç yükseltme kitine uyum sağlaması amacıyla sıfır çift kırmalı Discovery Seri 2 ön şaftı ile değiştirildi.
- Safari snorkel
- Araç 4 inç yükseltme kitli, Tuffback darbe emiciler,
- Bearmach ön alt takım koruma plakası
- Ön ve arka diferansiyel kovan kapakları
- Arka far koruma ızgaraları
- Ön farlar Discovery Seri 2 farları ile değiştirilmiştir. Ön farlar röle korumalı ve orjinal Land Rover fiberglass far koruyucu ile kaplı.
- T-max çift akü sistemi mevcut. İki adet 72A Mutlu Akü takılı.
- Arka differansiyelde Eaton marka Detroit True Trac model diferansiyel kilidi var.
- Ön radius kollarında Caster Correction ve yükseltmeye uygun yeniden hizalama uygulandı.
- El yapımı Camel Trophy tarzı toz boyalı tavan sepeti var. Önde 4 Hella ufak far, arkada 1 adet (ucuz bir marka) çalışma lambası var. düğme kontrolleri orjinal Land Rover düğmeli ve tümü röle korumalıdır.
- BF Goodrich All Terrain 265 75 16 lastik takılı. Yedek lastik yok, jant boş olarak takılı.
- 30mm HE30 Alüminyum tekerlek flanşı takılı.
- Bearmach uzun çelik fren hortumları takılı.
- 7 koltuk faal, el yapımı bagaj koruma mevcut,
- çift bölgeli klima,
- orjinal Land Rover CD çalar,
- manuel açılır çift (ön + arka) sunroof var.
- ES donanım özelliklerinden A çıtalarında tiz hoparlör, güneşlikler ışıklı aynalı.
- Dikiz aynası Seri 2 Discovery aynasıdır, elektronik pusula içerir, aracın yönünü gösterir ve otomatik karartmalıdır. Aynada 3 düğmeli Homelink işlevi vardır.
- Ruhsata işli çeki demiri. Orjinal Discovery şişe kriko.
- Midland Alan 100 Plus 40 kanal AM/FM araç telsizi. 1mt+`lik telsiz anteni.
- Su geçirmez ön koltuk kılıfları.
- Paspasları yeni değişti.
- Ve bir sürü arazi ve bakım malzemesi.
Aracın Eksoz Emüsyon ve Araç Muayene işlemleri eksiksizdir. Tüvtürk`ten 2011`e kadar muayenesi onaylı. Vergi borcu veya cezası yok.
Aracın şuan 6 aylık bakımı yapılıyor. Şanzıman ve motor yağları ve tüm filtreler değişecek. Bir iki yerinden ses geliyor, onlar yapılacak. Sağ arka cam kriko taşıyıcısı değişecek. Yaza giriyoruz malum, klima kontrolü yapılacak. Araç orjinal 203.000km'de.
Eklediğim fotolar biraz eski. Bakımdan çıkınca yenilerini koyarım.
Araç Ataşehir, İstanbul'da. Araca 40.000 TL istiyorum. Nakit ve takaslı fiyatı aynı. Takas olarak mali değeri maksimum 25.000 TL olan 4 yaşına kadar bakımlı sedan binek araç kabul ederim.
Umarım daha sonra tekrar bir LR sahibi olabilmek dileği ile, hayırlısı olsun.
Engin Dağhan, 542 531 5726
Sıra sanırım bana geldi.
2005'ten bu yana kullanmakta olduğum 1998 model Aralık 1997 Otokar faturalı Land Rover Discovery aracımı mali sebeplerden ötürü satmak durumundayım. Aşağıda aracın özelliklerini ve yapılanları anlatmaya çalışacağım.
- Lacivert renk, füme kumaş iç döşeme
- ABS mevcut.
- Mekanik mazot pompalı 130PS Ford Puma motoru ve 6 ileri MT-82 şanzıman takılı, ruhsata işlidir. Motor 18.000km`dedir, takılırken sıfırlanmıştı. Arabanın eski motoru 2.0lt MPI olup bir çok parçası duruyor. Alıcıya isterse eski motoru da ücretsiz vereceğim.
- LT230 arazi şanzımanının High dişlisi 1.22 oranında
- İleride 35" lastiğe geçme hevesi ile takılı 4.11 ayna mahrutiler
- Mazot pompasını Aralık 2009 ayı ortasında sıfırı ile değiştirdim. Yakıt değerleri: Uzun yolda 10.0 lt/100km, şehir içinde 12 lt/100km euro dizel tüketiyor. Normal mazot da kullanabilir.
- Ümraniye'de Ünal Usta (Beyaz 110 Puma'yı yapan usta) tarafından yapılan 6mm sac kalınlığında el yapımı vinç tamponu, çeki noktaları 12mm kalınlığında.
- Sıfır T-max EW9000 6.6Hp 4ton elektrikli vinç, elektrik kesici bağlı.
- Ön şaft Mayıs 2010 ortasında 4 inç yükseltme kitine uyum sağlaması amacıyla sıfır çift kırmalı Discovery Seri 2 ön şaftı ile değiştirildi.
- Safari snorkel
- Araç 4 inç yükseltme kitli, Tuffback darbe emiciler,
- Bearmach ön alt takım koruma plakası
- Ön ve arka diferansiyel kovan kapakları
- Arka far koruma ızgaraları
- Ön farlar Discovery Seri 2 farları ile değiştirilmiştir. Ön farlar röle korumalı ve orjinal Land Rover fiberglass far koruyucu ile kaplı.
- T-max çift akü sistemi mevcut. İki adet 72A Mutlu Akü takılı.
- Arka differansiyelde Eaton marka Detroit True Trac model diferansiyel kilidi var.
- Ön radius kollarında Caster Correction ve yükseltmeye uygun yeniden hizalama uygulandı.
- El yapımı Camel Trophy tarzı toz boyalı tavan sepeti var. Önde 4 Hella ufak far, arkada 1 adet (ucuz bir marka) çalışma lambası var. düğme kontrolleri orjinal Land Rover düğmeli ve tümü röle korumalıdır.
- BF Goodrich All Terrain 265 75 16 lastik takılı. Yedek lastik yok, jant boş olarak takılı.
- 30mm HE30 Alüminyum tekerlek flanşı takılı.
- Bearmach uzun çelik fren hortumları takılı.
- 7 koltuk faal, el yapımı bagaj koruma mevcut,
- çift bölgeli klima,
- orjinal Land Rover CD çalar,
- manuel açılır çift (ön + arka) sunroof var.
- ES donanım özelliklerinden A çıtalarında tiz hoparlör, güneşlikler ışıklı aynalı.
- Dikiz aynası Seri 2 Discovery aynasıdır, elektronik pusula içerir, aracın yönünü gösterir ve otomatik karartmalıdır. Aynada 3 düğmeli Homelink işlevi vardır.
- Ruhsata işli çeki demiri. Orjinal Discovery şişe kriko.
- Midland Alan 100 Plus 40 kanal AM/FM araç telsizi. 1mt+`lik telsiz anteni.
- Su geçirmez ön koltuk kılıfları.
- Paspasları yeni değişti.
- Ve bir sürü arazi ve bakım malzemesi.
Aracın Eksoz Emüsyon ve Araç Muayene işlemleri eksiksizdir. Tüvtürk`ten 2011`e kadar muayenesi onaylı. Vergi borcu veya cezası yok.
Aracın şuan 6 aylık bakımı yapılıyor. Şanzıman ve motor yağları ve tüm filtreler değişecek. Bir iki yerinden ses geliyor, onlar yapılacak. Sağ arka cam kriko taşıyıcısı değişecek. Yaza giriyoruz malum, klima kontrolü yapılacak. Araç orjinal 203.000km'de.
Eklediğim fotolar biraz eski. Bakımdan çıkınca yenilerini koyarım.
Araç Ataşehir, İstanbul'da. Araca 40.000 TL istiyorum. Nakit ve takaslı fiyatı aynı. Takas olarak mali değeri maksimum 25.000 TL olan 4 yaşına kadar bakımlı sedan binek araç kabul ederim.
Umarım daha sonra tekrar bir LR sahibi olabilmek dileği ile, hayırlısı olsun.
Engin Dağhan, 542 531 5726