eğer değişim %5 ve üzeri olursa muhtemelen lastik davlumbaza sürtecektir. eğer ağır offroad yapmayacaksanız ki bu amaçla hafif araç tavsiye ederim yükseltme tavsiye etmem, yol tutuşa ciddi negatif etkisi olur. yarışa ve sürekli araziye girecekseniz merdiven şasi olmasıyla kyron iyidir ama daha hafif bir araç daga doğru seçimdir. 2 tonluk araçla offroad zevki 3000 cc motor ve üstü olsa olsa daha iyi olur.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Lastik hesaplama programıyla orgasmatron un önerdiği lastiğin farkı görülüyor. Şimdikine göre çapta 5,5 cm fark görünüyor. Bu da 2,5 cm.den fazla yükseltme sağlıyor.
Hafif offroad için yeterli olur herhalde.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Lastik hesaplama programıyla orgasmatron un önerdiği lastiğin farkı görülüyor. Şimdikine göre çapta 5,5 cm fark görünüyor. Bu da 2,5 cm.den fazla yükseltme sağlıyor.
Hafif offroad için yeterli olur herhalde.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
doğadaki doğal engelleri geçebilen araç offroad aracıdır. emin olun 11 senedir hiç bir aracıma ek bir donanım yapmadan, yükseltmeden ve de vinç takmadan istediğim her yere gittim, tek araç gittiğim yerlerde de risk olacak yerlere girmedim geri döndüm. bu işin sınırı sizin hayal ettiğiniz yere gitmektir. hayalinizdeki yere gidebiliyorsanız bırakın aracınız orijinal ve havasız olsun.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Lastik hesaplama programıyla orgasmatron un önerdiği lastiğin farkı görülüyor. Şimdikine göre çapta 5,5 cm fark görünüyor. Bu da 2,5 cm.den fazla yükseltme sağlıyor.
Hafif offroad için yeterli olur herhalde.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
doğadaki doğal engelleri geçebilen araç offroad aracıdır. emin olun 11 senedir hiç bir aracıma ek bir donanım yapmadan, yükseltmeden ve de vinç takmadan istediğim her yere gittim, tek araç gittiğim yerlerde de risk olacak yerlere girmedim geri döndüm. bu işin sınırı sizin hayal ettiğiniz yere gitmektir. hayalinizdeki yere gidebiliyorsanız bırakın aracınız orijinal ve havasız olsun.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
tabi ki suzuki X-90 rakipsizdi, pert olmasa hala ona biniyordum. En konforlusu Kyron, en sorunsuzu tüm suzukilerdi. 230 000 km, 3 araç, 7 yılda 270 tl parça masrafı ettim 3 suzukiye.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arkadaşlar kyrona 235 85 16 taktım yükseltme amacli gayet başarılı memmunum performansından ,yüzde 9 cıvarı cap farkı var orjınal 225 lastık ile dolayısı ile araç 100 ile gıderken aslında 110 km yakın hız yapıyor .
benim kyron 235 85 16 taktım arac cıddı fark ettı yol tutusu arttı tur farkından dolayı 120 gosterırken 130 gıdıyorsun orjınal 225 75 16 ile yuzde 9 cıvarı cap farkı var normalde istanbul antalya 710 km toplarken sımdı 650 km de varıyorum yakıt hemen hemen aynı
benim kyron 235 85 16 taktım arac cıddı fark ettı yol tutusu arttı tur farkından dolayı 120 gosterırken 130 gıdıyorsun orjınal 225 75 16 ile yuzde 9 cıvarı cap farkı var normalde istanbul antalya 710 km toplarken sımdı 650 km de varıyorum yakıt hemen hemen aynı
gerçekte yine 710 km yapıyorsunuz. sadece gösterge 650 gösteriyor. serviste yeni lastiğe göre gösterge ayarı yapılabilir.. yol tutuşu artmış olabilir. yine de standardından çok büyük lastiklerin güvenlik konusunda hem getirisi hem götürüsü olmuştur..