Ynt: Suzuki Grand Vitara Xl7 Ses Yalıtımı
hocam bence siz birkaç mesaj yukarıdaki yazıyı okumamışsınız.
neyse tartışmanın anlamı da yok ki, türkçesi olsa da okusak ne yapalım yok.
petrol ofisindeki yüksek yağ mühendisi arkadaşlara duyrulur, mesaide boş vakit buldukça yazsınlar.
yazmadıkları sürece biz yazanı buluruz biryerlerden ama türkçe olmaz, o yüzden bilgileri paylaşamıyoruz böyle gereğince...
bu arada o da bunları okumaz, belki yanlış bilir, ama ustama yine de bu tarz laf söyletmem, ayıptır
ustan gerçekten gerizekalı bence.
yılların mühendisliğini iki kalemde çözmüş.
aracınız ne bilmiyorum ama 6-7 bin devir ceviren ve 250 hp den fazla turbo beslemeli bir aracınız varsa bu konuları çok önemsiyip araştırıyorsunuz.
toerik olarak 5-40 ile 10-40 ın parlama noktaları aynı olsa bile donma noktaları farklı.
bu sebepten akışkanlık dirençleri ve incelikleride farklı.
sizin pistonlarınızda 10viskozite direncine sahip bir yağ dolaşıp 0.25 (örnek) sürtünme direnci oluşturuyorsa, bu 5 viskozite direncine sahip yağ dolaşırken 0.20 sürtünme direnci oluşturur.
bu çok basit mantık öğrendikten sonra.
ha hangi sanayi bunu bilir? zor....
3-5 performans garaj var bu bilgiye sahip olan.
hocam bence siz birkaç mesaj yukarıdaki yazıyı okumamışsınız.
neyse tartışmanın anlamı da yok ki, türkçesi olsa da okusak ne yapalım yok.
petrol ofisindeki yüksek yağ mühendisi arkadaşlara duyrulur, mesaide boş vakit buldukça yazsınlar.
yazmadıkları sürece biz yazanı buluruz biryerlerden ama türkçe olmaz, o yüzden bilgileri paylaşamıyoruz böyle gereğince...
bu arada o da bunları okumaz, belki yanlış bilir, ama ustama yine de bu tarz laf söyletmem, ayıptır