Bu fotoğrafları görünce gelde şimdi frontera almadamast' Alıntı:Bence Lada arazi için ufak parça sı ucuz biraz sorunlu fazla bakım ilgi gerekir, suzuki modifasyonu kolay parça bol fakat kamplar için yine ufak,Fronjtera modikasyonda biraz kısıtlı fakat geniş ve sağlam bir japon arazı araçı tercih sizin.
selamlar
Fronjtera modikasyonda biraz kısıtlı fakat geniş ve sağlam bir japon arazı araçı tercih sizin.
olasiliksiz' Alıntı:Japon değil herhalde cümlede bir yanlışlık var. Almanyada üretiliyor Opel (diğer adıyla General Motors) tarafından. Yani aslında Amerikan. General motors'un iflas hikayesini duymayan kaldı mı? İflasın eşiğinde finansal açıdan zor durumda kalınca Opel'i satışa çıkarmışlardı sonradan Avrupa pazarını kaybetmemek için vazgeçtiler. Normalde böyle şirketlerin iflastan kurtarılmaması gerekir çünkü serbest piyasa ekonomisinde kazanmak olduğu kadar kaybetmek te vardır ve bu kadar kötü duruma düştülerse elbet birşeyleri yanlış yapmışlardır ve normalde hatalarının cezasını çekmeliydiler ama şirket o kadar büyük ve iflasının ekonomiye etkisi o kadar büyük olacaktı ki ABD hükümeti şirketi kurtarmak zorunda kaldı ve adı Government Motors'a çıktı. İflastan kurtarılmasının faturasını kim ödedi? Tabi ki halk. Yöneticileri ise kaynağı hükümetten (yani dolaylı olarak halktan gelen) parayla hem maaşlarını hem de primlerini almaya devam ettiler.
[/quot
Frontera nın motor haric herseyi Isuzu dur. Isuzu Rodeo(3 kapı) ve Tropper (5 kapı)
Pişman olmamak için iyice araştırıyorum, fakat bu seferde kafa iyicene karışıyor, hem ucuz olsun hem şık olsun hem masrafsız olsun Angry böyle bir araba yok gibi Roll Eyes fakat pes etmek yok beklemeye ve düşünmeye devam Grin
Frontera nın motor haric herseyi Isuzu dur. Isuzu Rodeo(3 kapı) ve Tropper (5 kapı)
Az önce Rav4'lere baktım fakat fiyatlar 14.000'den başlıyor bence pahalıolasiliksiz' Alıntı:Arazi şanzımanı lazım değilse öyle bir araba var, Toyota Rav4. 3 kapılı olanın arazi performansı daha yüksek, 5 kapılı olan asfalt üzerinde biraz daha dengeli fakat dar stablize yollarda U dönüşü yapmak biraz daha zor. Düz vitesli olanını alırsanız arazi vitesini de pek aramazsınız. İlk nesilde orta diferansiyel klidi de var, düz vitesli olanlarda manuel olarak kontrol edilebiliyor. Hem ön hem de arka süspansiyon bağımsız olduğu için ve arazi şanzımanı olmadığı için off road tutkunlarını pek tatmin etmez ama gezi amaçlı olarak ideal bir araç.
Hiç ilgimi çekmeyen bir araç, yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım?koroglu1414' Alıntı:Feroza'lara baktınızmı??
Az önce Rav4'lere baktım fakat fiyatlar 14.000'den başlıyor bence pahalı
garanti24' Alıntı:Hiç ilgimi çekmeyen bir araç, yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım?