nev
Ana Kamp
- Mesajlar
- 39
- Tepkime Puanı
- 0
Selamlar, Aracım 1991 model 2000 trafiğe çıkışlı 1.6 jlx 3k karbüratörlü Japon imalatı. 90-100 km arasında ve 120 km civarında titreşimi çok yüksek saniyede 10-15 gibi uğultu yapmaktadır.Bu uğultu bu hızlarda boştaykende,benzinleçalışırkende gazla çalışırkende,5.ve 4. vitesteykende yapmaktadır.Aracın yürür hareketli takımlarının basınçlı su ile temizliğini de yaptırdım. Rot balans yapıldığı sonrası usta bu sorunun teker lerden geldiğini söyledi. Tekerlerin tamamını bf goodrich olarak değiştirdim.Buna rağmen hiçbirşey değişmedi ve usta arka şaft balansından olabileceğini söyledi. Şaftçı araç boştaykende bu titremeyi verdiği için şaftan olmaz difransiyelden olabilir dedi.Diferansiyelciye gittim.Birlikte bu hızları yaptık.onun kanısı sorunun şafttan kaylandığı. Istavrozun birinde çok hafif boşluk var,şaft balancısı bunu yapabilir yeterliliğinde değil,ıstavrozlar pres geçme olduğu için ve takım halinde yenisini al dedi. Değerli arkadaşlar, ne yapacağıma karar veremiyorum. Şaftın yenisini de bulamıyorum .Ayrıca sorun gerçekten şaftmı bilemiyorum.Gereksizde masraf yapmak istemiyorum. Yakın zamanda İskenderun motorlu araçlar kulübünü de kurduk.Bu sorunu çözmemiz lazım.Değerli üstadlardan ve bu sorunu birebir yaşayan arkadaşlardan yardımlarınızı bekliyorum .Sizlerin öngörüsüyle hareket edeceğim.Saygılarımla.
???
???

