7/24 Açık Landrover'cılar

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan HakanBastoncu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 46,274
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,421,832
Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yunus bager' Alıntı:
Bunu aslında yavuz abi yazsa çok daha iyi olur ama neyse ben tek kelimeyle yazayım
akadar yüksekliğe nazaran mükemmel yol tutuşu
doğru ,hızlı giderken ihtiyaç oluyor,
birde şöyle düşün araç ,sizin vites seçeneklerinin hepsini yapsa,
şehir içinde de 2 çeker gitse fenamı olur.
sizin ladayla bizim ladalar farklı fabrikadan galiba,bizimkiler baya kısa zamannda dökülmeye başladı.
zor koşullarda hizmet verdiler,ama her giden ekip arıza yüzünden kalmaya başlayınca ,can sıktı,
 

Etiketler

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

discovery-V8' Alıntı:
hem önde hem arkada helezon, hem önde hem arkada sabit aks olupta sürekli 4 çeker olmayan araç olmazda ondan ;D

örnek vx80 örnek Mercedes G, örnek jeep rubicon .................... ;D
yoksa düz gidemezler mi ;D
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yazargezeryolçizer' Alıntı:
yoksa düz gidemezler mi ;D

maalesef gitmez, bu 3 araç ki buna vx105 ide ekleyebiliriz LR dan sonra çok ufak değişikliklerle aynı alt yapıyı kullanmışlar ama bunun çözümü yok bu alt yapı sürekli 4 çeker olmak zorunda.

karşılığında %10 fazla yakıt tüketimi ama her şartta mükemmel yol tutuş kazanıyorsun sence değmezmi buna.
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yazargezeryolçizer' Alıntı:
doğru ,hızlı giderken ihtiyaç oluyor,
birde şöyle düşün araç ,sizin vites seçeneklerinin hepsini yapsa,
şehir içinde de 2 çeker gitse fenamı olur.
Değişen hiçbir şey yok hiç bir şekilde 4x2 gitmenin yakıt ve sürüş avantajı yoktur
 




Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yakıtı %20 desek,
benim ölçümlerim bu orana denk geliyor,
ama yakıt hep ikinci planda tabi ,arazi becerisi daha önemli,ki bence % 20 ye bile değer.
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yunus bager' Alıntı:
Değişen hiçbir şey yok hiç bir şekilde 4x2 gitmenin yakıt ve sürüş avantajı yoktur
Yunus onu sen beni araca anlat,hala anlamıyor ;D ;D ;D
4*2 gitmenin sürüş avantajı yoktur ama yakıt farkediyor.
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar


şöyle açıklayayım 100 km hızla girdiğin bir virajdan çıkmadan çakıl dökülmüş bir yola dalsan 4 çekere geçemeden ters dönersin, LR da bu olmaz ciddiyim çok başıma geldi.
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yazargezeryolçizer' Alıntı:
yakıtı %20 desek,
benim ölçümlerim bu orana denk geliyor,
ama yakıt hep ikinci planda tabi ,arazi becerisi daha önemli,ki bence % 20 ye bile değer.

yok canım %20 farketmez duruş kalkışta güç çok gerekiyor araç yürüdükten sonra dağıtmaya başlıyor gücü, aslında sürekli 4 tekere güç gitmiyor ihtiyaç oranında dağılıyor.
 




Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

yunus bager' Alıntı:
Peki pajeroda orta kilit varmı

var ;D ;D çok garip bir araç , hem 4x2 hem 4x4 seçenekli, helezonsuz, arkada sabit akslı, arkada %100 kilitli diff acayip bişey bide ortaya diff ve kilit eklemişler karda buzda düz yolda gidebilsin diye.
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

discovery-V8' Alıntı:
yok canım %20 farketmez duruş kalkışta güç çok gerekiyor araç yürüdükten sonra dağıtmaya başlıyor gücü, aslında sürekli 4 tekere güç gitmiyor ihtiyaç oranında dağılıyor.
Abi benim mantığıma göre %10 bile farketmez he söyle bir durum sözkonusu serieslerde yani cj lerde aynı 4x2 konumunda huplarla aksları ve şaftı boşa çıkardığı için avantaşı olabilir ama diğer şekilde
ha şaftı aksı motor çevirmesi
ha şaftı ve aksları diğer aks ve şaft çevirmesi
ikiside aynıu şey bence
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

discovery-V8' Alıntı:
şöyle açıklayayım 100 km hızla girdiğin bir virajdan çıkmadan çakıl dökülmüş bir yola dalsan 4 çekere geçemeden ters dönersin, LR da bu olmaz ciddiyim çok başıma geldi.
doğrudur,
hem cherokee de hemde pigmede ,100 km sürate kadar ,4*4 de geçme şansı var,
tabi bu durumda sürücün de uyanık olması lazım ,cherokee de vites biraz altta kalıyordu,
pigmede daha kolay,Antalya ya size yetişeceğiz diye 160-170 bastık ,sıkıntı çıkarmasın diye araç 4*4 deydi,
 

Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

Bir ara deneriz ,ama ben önceden denedim , ;D ;D ;D
 



Ynt: 7/24 Açık Landrover'cılar

discovery-V8' Alıntı:
var ;D ;D çok garip bir araç , hem 4x2 hem 4x4 seçenekli, helezonsuz, arkada sabit akslı, arkada %100 kilitli diff acayip bişey bide ortaya diff ve kilit eklemişler karda buzda düz yolda gidebilsin diye.
Ben bundan hiç bişey anlamdım bunun mantığını nasıl açıklanır
madem orta dif var neden 4x2
4x2 konumda aniden önleri bağlamak gerekirse nasıl oluyor
aynı zamnda kilitde lazım oluyorsa nasıl oluyor
karışık kuruşuk bişey anlamadım gitti