Ynt: actyon yeterli bir pick-up mı?(satış sonrası müşteri hizmetleri yeterli mi?
Hangi eğimde olduğunu tespit etmiş değilim. Aslen benimki tam bir yılan hikayesi olarak başladı. Yan camlardan da su alıyordu. Onları söktüler yeniden taktılar, şimdi bir tanesinin yücük bir yerinden alıyor, içeri su damlarken görebiliyorum. Arka kapak üst kısmından su sızması oluyor. Kapak contaya tam oturamıyor. Işık tutarak açıklık çok kolay bir şekilde tespit edilebiliyor. Artık servise gitmekten, Şahsuvaroğlu' na dert anlatmaktan sıkıldım. Aracım bu konuda hiç yoksa 6 defa servise gitti. Hard Top kabin 2 defa söküldü. Kısaca gördüğüm şu: Servisten de alınmış olsa Hard Top kapama sorunlu, keşke zamanında alternatifler daha fazla olsaydı ve ben servis dışında firmalardan alternatifleri değerlendirebiliyor olsaydım, Şahsuvaroğlu beklediğimden kötü satış sonrası hizmet sunuyor. Kabinlerinin sorunlu olduğunu defalarca söylemiş olmama rağmen ve durum ortada iken iyi niyetten uzak yaklaşım sergiliyor ve hatta biraz damarlarına basınca hoş olmayacak uslup takınabiliyor. Sadece kabin kapama değil, kameralı park sensörüm de 2 defa servis gördü, şimdi de ön panel yine yerinden düşmek üzere yani 3. defa servis görmek zorunda kalacak.