Ynt: Doktor bu ne? İşi bilen LR-LC ciler bu başliga lütfen
yavuzum iyi hoş diyorsunda. benim herzaman söylediğim şudur.
defender sevgi işi,emek işi.. örneğimde sensin hatta insanlara..
kardeşim yavuz gibi mekanikten anlıyorsanız,dil bilip yabancı forum çözebiliyorsanız,tamirat işleriniz için kendi garajınız varsa,zamanada sahipseniz olur.
defenderın ordumuz tarafından kullanılmasından dolayı ,parça ve ilkalım maliyetlerinin ucuz olması , ve kolay ulaşılması,
büyük iç hacmi,köşeli yakışıklı kasası,vergisinin düşük olması,mekanik ve kolay tamir olması (anlıyorsan eğer), sabit dingil olması veya
hepimizin çocukluktan itibaren kenarından köşesinden bir yerlerden anılara sahip olmamız nedeni ile tercih edilen bir arac.
ama benzindede ,lpgdede aşırı yakıt tüketimi, yetersiz motorları, konforsuzlukları, ummadığınız yerlerden çıkan saçma sapan sorunları, AKS KESMELERİ, vs. gibi olumsuzluklarınıda kabul etmek gerek.
80 kasa ile defender kıyaslamak bence uygun değil.defenderin karşılığı toyotada fj-bj60 kasadır ...onlarda gerçekten kemikli araçtır.
peki toyotadaki sorun nedir??
ilkalım maliyetleri ve parça fiyatları pahalıdır, parça pek kolay bulunmaz beklenir, vergisi çoktur,yakıtıda çoktur.
çok uzattım mevzuyu toparlarsam ;D ;D
bu işler gönül işleri
kimi def alır 8 liraya,varsa bütçesi harcar üzerine 38 lira daha mutlu olur,
kimi suzi alır , ona yatırım yapar mutlu olur, kimiside toyotoy sever katlanır vergisine ,yakıtına,parça yokluğuna vs....
ben defenderin en sağlam ve sorunsuz arazi aracı olduğu fikrini kabul etmiyorum....
kaç para harcanırsa harcansın o bir nokta bulur,uğraştıracak.
geçen national kanalda belgesel izliyorum ,sanırım 95-2000 arası 300 tdi bir defle expedisyona çıkmış bir şahıs,,efendi efendi gidiyor,ağır offroad gibi bir durumu yok..lastikler 33 civarıydı ve yükseltmede yoktu aracta,,
şimdi aksı kesti şimdi kesecek derken, başına geldi, ücra bir yerde.
dünyayı gezen bizim Türk yarıda bıraktı arac yüzünden,hararet,üst kapak,aks vs. arac otokarda özel sıfırdan hazırlanmasına ve otokar sponsorluğuna rağmen..
discovery-V8' Alıntı:Abicim toyotaya 35 (vx80) takan kaç adam tanıyorsun? Kaçı arazide zorlamaya cesaret edebilir?
Ben sana örek vereyim 4 yıldır arabamda 35 var , %100 kilitle kayalıkta bile dibine kadar zorladım, ne kırık ne dökük.
TYT forumlarına bakıyorum 35 takıp yürüyeni yok , adamlar kolleksiyon yapmışlar kırıklardan , kimse 35 üzerinde vx80 in dingillerini kullanmıyor![]()
yavuzum iyi hoş diyorsunda. benim herzaman söylediğim şudur.
defender sevgi işi,emek işi.. örneğimde sensin hatta insanlara..
kardeşim yavuz gibi mekanikten anlıyorsanız,dil bilip yabancı forum çözebiliyorsanız,tamirat işleriniz için kendi garajınız varsa,zamanada sahipseniz olur.
defenderın ordumuz tarafından kullanılmasından dolayı ,parça ve ilkalım maliyetlerinin ucuz olması , ve kolay ulaşılması,
büyük iç hacmi,köşeli yakışıklı kasası,vergisinin düşük olması,mekanik ve kolay tamir olması (anlıyorsan eğer), sabit dingil olması veya
hepimizin çocukluktan itibaren kenarından köşesinden bir yerlerden anılara sahip olmamız nedeni ile tercih edilen bir arac.
ama benzindede ,lpgdede aşırı yakıt tüketimi, yetersiz motorları, konforsuzlukları, ummadığınız yerlerden çıkan saçma sapan sorunları, AKS KESMELERİ, vs. gibi olumsuzluklarınıda kabul etmek gerek.
80 kasa ile defender kıyaslamak bence uygun değil.defenderin karşılığı toyotada fj-bj60 kasadır ...onlarda gerçekten kemikli araçtır.
peki toyotadaki sorun nedir??
ilkalım maliyetleri ve parça fiyatları pahalıdır, parça pek kolay bulunmaz beklenir, vergisi çoktur,yakıtıda çoktur.
çok uzattım mevzuyu toparlarsam ;D ;D
bu işler gönül işleri
kimi def alır 8 liraya,varsa bütçesi harcar üzerine 38 lira daha mutlu olur,
kimi suzi alır , ona yatırım yapar mutlu olur, kimiside toyotoy sever katlanır vergisine ,yakıtına,parça yokluğuna vs....
ben defenderin en sağlam ve sorunsuz arazi aracı olduğu fikrini kabul etmiyorum....
kaç para harcanırsa harcansın o bir nokta bulur,uğraştıracak.
geçen national kanalda belgesel izliyorum ,sanırım 95-2000 arası 300 tdi bir defle expedisyona çıkmış bir şahıs,,efendi efendi gidiyor,ağır offroad gibi bir durumu yok..lastikler 33 civarıydı ve yükseltmede yoktu aracta,,
şimdi aksı kesti şimdi kesecek derken, başına geldi, ücra bir yerde.
dünyayı gezen bizim Türk yarıda bıraktı arac yüzünden,hararet,üst kapak,aks vs. arac otokarda özel sıfırdan hazırlanmasına ve otokar sponsorluğuna rağmen..