3mm' Alıntı:bu araçlarda aksesuarın olmaması yani sizin değiminizle boş olması sadece off road amaçlı ağır arazi şartları için üretilmiş olmasıdır.bu işi bilen hatta çok iyi bilen kişilere sorabilirsiniz.bir su geçişinde 5.2 5.9 larda o an yaşamayıp bir kaç gün içerisinde elektronik problemi yaşarsınız.yaşadım biliyorum.bu araçta bunun olma ihtimali yok.çünkü elektronik aksam yok.herşeyi mekanik.yeni kasa üretimlerde bile laredo modelleri ile limited modelleri arasında fiyat farkı yoktur.ben size bu araçtan önceki sırf problem araclarımdan 2 sinin resimlerinden bir kaç kare göndereyim.zaten bu tür araçları gezi gösteriş amaçlı almak isterseniz limited den şaşmayın.ama arazide kullanacaksanız kesinlikle temiz bir laredo tavsiyem.
mfthk' Alıntı:levent bey, arkadaş zaten cevap vermiş. bir bilene sorun öğrenin diye
selamlar, fatih..
mustafa drican' Alıntı:levent bey daha 3 günlük jeep sahibisiniz ;D ;D ;D bu elektronik aksamları zamanla ögrenirsiniz . diger topiclerde hiç açıklalarınıza ratlamadık bu güne kadar ::
:
![]()
3mm' Alıntı:yakıt sarfiyatının az olmasının 1 nedeni 4000 motor 6 silindir olması 2 nedeni dana 5.2 ler ve 5.9 larda dana 33 difarensiyel laredolarda dana 35 diferansiyel vardır yani vites aralıkları daha uzun yani araç bögürmeden ilerler.3 neden select track şanzımanın verdiği gücün yavru şanzımana verdiği güç dengeli güç dağılımı.bunu açarsak diğer araçlardaki ağır arazi vitesi 1 vitesde dip gazda ve dip devirde giderken bu araçda 1 vitesde 2 dişli çalışır.yani 1 vitesin yerinde 1 ve 2 çalışır.4 neden ise aracın elektronik aksam ve konfor aksamlarının azlığından ağırlığın diğer araçlardan yaklaşık 100 150 kğ az olması.bu araç 31 10 50 15 lastikler ile arazi şartlarında lpg de, 600 krş.asfaltta ve 2 çeker kullanımda 400 450 krş yakıyor.aksini iddia eden arkadaşlara misafirim olurlarsa kanıtlarım.bu açıklamaları çok derin araştırmalarım sonunda elde ettim.ayrıca bu bilgileri tazelemek isteyen arkadaşlara bilgi aldığım ustaların tlf larını verebilirim.daha önce üstteki 2 beyaz araç ve resmini koymadığım bir 5.9 um oldu.inanın çok fark var.yakıt en az 2 katı.saygılar...
3mm' Alıntı:yakıt sarfiyatının az olmasının 1 nedeni 4000 motor 6 silindir olması 2 nedeni dana 5.2 ler ve 5.9 larda dana 33 difarensiyel laredolarda dana 35 diferansiyel vardır yani vites aralıkları daha uzun yani araç bögürmeden ilerler.3 neden select track şanzımanın verdiği gücün yavru şanzımana verdiği güç dengeli güç dağılımı.bunu açarsak diğer araçlardaki ağır arazi vitesi 1 vitesde dip gazda ve dip devirde giderken bu araçda 1 vitesde 2 dişli çalışır.yani 1 vitesin yerinde 1 ve 2 çalışır.4 neden ise aracın elektronik aksam ve konfor aksamlarının azlığından ağırlığın diğer araçlardan yaklaşık 100 150 kğ az olması.bu araç 31 10 50 15 lastikler ile arazi şartlarında lpg de, 600 krş.asfaltta ve 2 çeker kullanımda 400 450 krş yakıyor.aksini iddia eden arkadaşlara misafirim olurlarsa kanıtlarım.bu açıklamaları çok derin araştırmalarım sonunda elde ettim.ayrıca bu bilgileri tazelemek isteyen arkadaşlara bilgi aldığım ustaların tlf larını verebilirim.daha önce üstteki 2 beyaz araç ve resmini koymadığım bir 5.9 um oldu.inanın çok fark var.yakıt en az 2 katı.saygılar...