tyt.fan
Zirve
Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?
KAĞIT ÜZERİNE Bİ ÜÇGEN ÇİZİNCE 60 DERECE KOLAY GÖRÜNÜYODA ARAZİDE HERHALDE ÇOK KOLAY OLMASA GEREK
ÜSTAD GEOMETRİM HİÇ İYİ DEĞİLDİ AMA SANIRIM 100 KABUL EDİLEN AÇI 90 DERECE OLMALI,YÜZDE OLARAK TABİR EDİLENLERDE BUNLARIN ORANI,DOLAYISIYLA DOKSAN DERECELİK AÇININYÜZDE ALTMIŞI 55 DERECE GİBİ BİŞİ OLMALI.DOLAYISIYLA POLO BUNU ÇIKAMAYABİLİR,ÖNDEN DENKLEMDE İZAH ETMEDİĞİNİZ VİNÇLİ BAŞKA Bİ FAKTÖR YOKSATAVİYE EDİLEN MAX TIRMANMA 45 DERECE OLDUĞUNA GÖREKİ BU DA YÜZDE ELLİ EĞİM DEMEK GALİBA.60 DERECELİK AÇIYI KARİYERLERİN BİLE TIRMANABİLECEĞİNİ SANMIYORUM.KISA Bİ ENGELDE PALET BOYU+%50 BELKİDE UZUN Bİ ENGELDE SANIRIM Bİ KAÇ SİLİNDİR YOLUN SONUNU GÖREMEZ YADA EN AZINDAN PİSTON KOLU GÖMLEK VS.mogzilla ceyar' Alıntı:Ayrıca birde,406 karınca şanzımanla en ağır devirde 300:1 sürünme oranı yaratabilirken,H1'in 45:1 ile 406'dan daha dik bir eğime tırmanabilmesi mümkün olamaz asıl.
Hadi benim okuduğum sayfadaki eğim değeri yanlış olsa bile,dediğim gibi crawl ratio 406'nın 6'da 1'i iken 406'dan daha dik bir eğime asla tırmanamaz.En ağırda 406 H1'den 6 kat daha fazla tork iletiyor tekerleklere sonuçta.
KAĞIT ÜZERİNE Bİ ÜÇGEN ÇİZİNCE 60 DERECE KOLAY GÖRÜNÜYODA ARAZİDE HERHALDE ÇOK KOLAY OLMASA GEREK