Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan unimog-cu in mystery Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 170
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 53,550

Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

  • H1 Hummer?

    Kullanılan: 31 31.0%
  • 406 Unimog MB?

    Kullanılan: 69 69.0%

  • Kullanılan toplam oy
    100
Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

teşekkür üstad.kalite yanlış tanımlama oldu daha güvenilir gibi görünüyo demek istemiştim.daha byük bi gösterge .kayışdağının tepesindeki radara yedi tepe üniversitesinden çıkan bi rampa var.en dik rampa değil belki ama 45 derece veya fazlası gibi .deep i ikna edeceğiniz testi orda yapsanızda bizlerde izlesek.
 

Etiketler
Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

Deep' Alıntı:
Nadir abi, yüzde 60 demek 30 derece eğim demek, ben Disco ile 40 derece eğime tırmanıyorum, Hummer'ın tırmanamaması mümkün değil, 45 derece iyi bir diklik ama daha dik yerlere tırmanıldığını gördüm mesela http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=4553.0 bu linkteki tırmanış fotolarında görülen Range en az 60 derecelik bir eğime tırmanıyor

Rangerover orjinal sitesinden max. tırmanma açısı 30 derece

384987.jpg
 

Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

TECHNICAL DATA DEFENDER
MODEL 90 / 110 / 130
Number of seats min 2 / 2 / 5
Number of seats max 4 / 7/ 5
DIMENSIONS
Overall length: Pick-up 3736 mm / 4453 mm / n/a
Overall length: Station Wagon 3922 mm / 4639 mm / n/a
Overall length: Double Cab n/a / 4453 mm / 5144 mm
Wheelbase 2360 mm / 2794 mm / 3225 mm
Width excluding mirrors 1790 mm / 1790 mm / 1790 mm
Width including mirrors 1992 mm / 1992 mm / 1992 mm
Height with 205 tyres 1980 mm / n/a / n/a
Height with 235 tyres 2018 mm / 2030 mm / n/a
Height with 7.50 tyres 2018 mm / 2030 mm / 2010 mm
Front overhang 649 mm / 649 mm / 649 mm
Rear overhang: Pick-up 727 mm / 1010 mm / n/a
Rear overhang: Station Wagon 913 mm / 1196 mm / n/a
Rear overhang: Double Cab n/a / 1010 mm / 1270 mm
Min ground clearance – with 205 tyres 219.5 mm / n/a / n/a
Min ground clearance – with 235 / 7.50 tyres 245 mm / 245 mm / 245 mm
Track – front 1486 mm / 1486 mm / 1486 mm
Track – rear 1486 mm / 1486 mm / 1486 mm
Wading depth (max) 500 mm / 500 mm / 500 mm
Turning circle – with 205 tyres 5.85 m / n/a / n/a
Turning circle – with 235 tyres 6.67 m / 7.18 m / n/a
Turning circle – with 7.50 tyres 6.15 m / 6.4 m / 7.54 m
Maximum gradient 45° / 45° / 45°
Approach angle – with 205 tyres 45.4° / n/a / n/a
Approach angle – with 235 / 7.50 tyres 50° / 50° / 50°
 





Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

Ramp angle tümsek aşma açısı, yani iki lastikten aracın orta noktasına çizilen doğruların yere yaptığı açı
zaten yükseltilmemiş halde 25 derece, offroadta yani yüksek halinde 30 dereceye çıkıyor
ben LR nin sitesinde max. gradient diye bi veri bulamadım

mogzilla' Alıntı:
Rangerover orjinal sitesinden max. tırmanma açısı 30 derece

384987.jpg
 


Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

mogzilla' Alıntı:
Mert bana 60 derecelik tek bir belge ( Ural , Kamaz vs dışında ) göster, bir daha bu konuda tek bir kelime etmeyeceğim.

M. Gökçek ve E. Çölaşan gördüm sizi Nadir abi ;D
 





Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

Nadir Abi'nin tarif ettiği yüzde ve derece tanımları aynen mühendislik fakültelerinde öğretilen tanımlar arkadaşlar. Evrensel olmaları gerekir. Otomotiv mevzuunda da farklı bir yaklaşım olacağını sanmıyorum, lakin o konuda konuşmak bana düşmez. :smiley: :smiley: Gerçi Amerikalıların enteresan yaklaşımları olabilir mi bu hesap kitap mevzuunda onu da bilmem. Severler onlar dünyanın tersine gitmeyi.
 

Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

üstad haklı galiba çok basit bi ölçümle görüntüyü tam tırmanma başlayınca dondurup iletkiyle baktım gerçekten 30 derece.üstadda standart araç için fabrika verilerine göre konuşuyo.otokar defender 90 için 110 ve 130 için 45 derece vermiş
yalnız bu lions back kayası epey dik.orda rüştünü ispat etmiş galiba land.
 






Ynt: Hummer H1 mi? Unimog 406 mı?

h1 leri rute getirirken ayvat bendinde bi gösteri hazırlamışlardı.bi sarı çift kabinli bide siyah (hülya avşar klibinde kullanmıştı)soktular parkura.camel etabının anca girişine gidebildiler.ikiside gömüldü.birini unimog aldı.öbürünü işmakinası.
bende aynı fikirdeyim hummer h1 le unimog u kıyaslamak saçma.h2 ve h3 zaten offroader değil.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,016
Mesajlar
1,527,285
Kayıtlı Üye Sayımız
166,763
Kaydolan Son Üyemiz
azzdmr

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst