KLR testi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yzglcXR Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,333

yzglcXR

GEDİZ-MURAT DAĞI (2010 KASIM)+(2008 AĞUTOS) SPİL
Mesajlar
16
Tepkime Puanı
0
Yer
İZMİR
Madrabarajı kampında KLR560 Kawasakı testi..

P1050833.jpg
 

Etiketler


Ynt: KLR testi

Hocam testler güzel ama sana güzel.Görüşlerini bizede anlatırsan belki bizede güzel olur.
 




Ynt: KLR testi

ozyuka' Alıntı:
Hocam testler güzel ama sana güzel.Görüşlerini bizede anlatırsan belki bizede güzel olur.
Merhaba Özgür hocam, sizi E.C'den de tanıyorum,
Şöyle özetleyeyim o zaman,
KLR650 KAWASAKI :
Her yola gelebilen bir tork uzmanı, bakımlarını ihmal etmedikçe yolda bırakmaz, ortalama 5-6 lt 100 km normal sürüşle de fena sayılmaz ekonomik olarak, 2001 sonrası brezilya yapımı diye biliyorum, karbüratör beslemeli, bazı dikkat isteyen yerleri mevcut, 3.vitesle hızı düştüğü halde vites küçültmesen de kendini toplayıp torku hissettiriyor anında.
http://i37.photobucket.com/albums/e52/eaglemike1/12-5-10090-Copy-1-1.jpg (doohan yayı) zamanla kontrol edilmesi gerek. 20-40K arası.


XTZ 660 YAMAHA TENERE .:
tek silindir çift egsoz, enjeksiyon beslemeli, ergonomisi güzel, fakat yeni seri olduğundan fiyatı yüksek,(17-18 BİN TL) XT660R ile aynı motoru kullanmasına rağmen, elektronik olarak farklı, artı olarak başka bir ecu'ye sahip, kablolarının oksitleme yaptığını duydum, bakımları zamanında yapıldığında sorun olmaz, kıvrak dayanıklı bir peygamber devesi kılıklı, hoş bir motor, sele yüksekliği fazla, boy ayarı pek mümkün olmuyor, yol ve off road testi oldukça iyi, sarfiyat oldukça başarılı 100 km de hep 5 lt nın altında kalmayı başarıyor..

TC450 HUSQWARNA :
bu tam anlamıyla spesiyal bir motor, farı sinyali olmayan tork delisi bir alet, kıck start ama çok sert, up side ön amortisörleri gayet güzel, arazi testinde birçok spesiyale fark atıyor, turuncular dahil, 450cc olduğundan şüphe duydum test sonrası, bu da yüksek seleli ve inanılmaz güçlü,
tabii spesiyal olduğundan biraz pahalı bu da. yakıt konusunda cimri olmadığını duydum sadece..

Bunlar kendi görüşlerim, çok uzun ve detaylı sürüş yapmadığım için deneme sürüşlerimin özeti gibi oldu, KLR'yi uzun yolda da test ettim, en fazla 200 km sonra uyuşmalar başlıyor, sele rahatsız ediyor, fakat yeni TENERE'nin uzun yolda da rahatsız etmediğini, ergonomisinin daha güzel olduğunu anlattı kullanan arkadaşlarımız, iki kişi için kademeli sele daha ergonomik bilindiği gibi.,
sevgiler..:smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,976
Mesajlar
1,526,670
Kayıtlı Üye Sayımız
166,727
Kaydolan Son Üyemiz
collodin

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst