LR Defender 110

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tango Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 392
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 80,062
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: LR Defender 110

2008 için planlarım arasında niva'yı LR ile değiştirme vardı.
bu yazılanlar sonrası tereddütteyim...
 

Etiketler
Ynt: LR Defender 110

99 NİVAM VARDI BUNDAN ÖNCE LR nin motor sesini saymazsak nivadan rahat bece nivadaki takırtı guıcırtı yok ferah alın sis yine LR yine
 

Ynt: LR Defender 110

Siz bi kullanmaya başlayın da :smiley: Niva'dan kötü performans olarak
ama bu aracı böyle kabul etmek lazım, öyle yaparsanız aracınızı seversiniz Reha abi gibi yoksa kabus olur

tango' Alıntı:
ANLATTIĞINIZ KADAR KÖTÜ OLAMAZ BU ARAÇ BÖYLE YAPILACAK BİŞEY YOK YANİ NE YAPALIM
 

Ynt: LR Defender 110

ben nivada kötü perfonmas var demedim 1994 ten beri otom. işindeyim her aracın 4x4 olsun binek olsun +ve - vardır.kullandığım araç ne olursa olsun benim için tutkudur o.benim amacım arcımın orjinaldeki perfonmasını öğrenip o duruma getirmek yoksa LR 160 KM de sessiz bir arç yapmak değil.bütün merkım bu yüzden dostum ..
 

Ynt: LR Defender 110

defender'ların hepsi böyle değil bildiğim kadarıyla.
hangi seneden sonrakiler daha tatminkar performans açısından?
Deep' Alıntı:
Siz bi kullanmaya başlayın da :smiley: Niva'dan kötü performans olarak
ama bu aracı böyle kabul etmek lazım, öyle yaparsanız aracınızı seversiniz Reha abi gibi yoksa kabus olur
 



Ynt: LR Defender 110

Senesine göre sınıflandırmak yanlış olur çünkü aracın modeli hep aynı, bi kaç makyaj dışında 84 te de aynı 2007 de de aynı kasa, ancak motorlar değişiklik gösteriyor, piyasada 3.5 V8, 3.9V8, 2.5 TDI, 2.5 düz dizel ve 2.5 benzinli motora sahip modelleri görmek mümkün, performans olarak 3.9, 3.5, 2.5TDI, 2.5 benzinli, 2.5 düz dizel olarak sıralanabilir, en kötü motor ise 2.5 benzinlidir hem performans yoktur hem de 3.9 kadar yakar
 

Ynt: LR Defender 110

Selamlar,
oncelikle arac konusunda yazilanlarin 1 tanesi haric tamamina katiliyorum. Haric olan konu ise,
"biz aramızda traktör diyoruz"
cumlesi... Ve Discovery V8 isimli uyemiz, yine kendi arasindaki bir kisi tarafindan topuklarindan vurularak aramizdan ayrilacak yakinda.. Muhtemelen bu olay da, motorunun 8 adet silindire sahip olmasi sonucu , akraba olmak zorunda oldugu bir benzincide olacaktir!

Saka bir ana, egri oturup dogru konusmasak bile dusunmemiz lazim.. Zira, 2 tonlu bir minik araca ve 68HP. Dolayisi ile 110-90 km. hizlar bu arac icin normaldir. Bugun 68 HP gucunde binek arac da bile bulamazsiniz, bulsaniz da almazsiniz.

Gunluk hayattaki performansina gelince, Dizel motor olmasi sonucu.. yokus cikacagi zaman onceden hizi tutturmak gerekir. Duz yolda aracin 110 civarinda seyretmesi normal bir durum. Ve hatta 120km. bile yapiyor, ama yokusun azicik asagi dogru olmasinda faide var. 90 civarinda gidebilirsiniz ama rampada yigildigini siz de goreceksiniz..

Ama 110 ailesi icin konusuyorsak, hepsi benim arac gibi gucsuz motorlardan olusmuyor. Motorlar,

2.5 benzin
2.5 duz dizel
TDi (2.5 dizelin Turbo versionu)
200tdi (turkiyede az bulunur)
300 tdi
Td5

seklinde ve Td5 130HP gucunde olup, bir V8 (183Hp) ile bile cok rahat boyolcusebilir. Sonuc olarak, ne kadar para o kadar kofte denklemi burada da gecerli.

benim sahsi fikrim hala 2.5 dizelin kotu olmayan cozum oldugu. Zira, aracin motorunda hic parca yok ki.. ne bozulacak turbo, ne mazota hassas enjektor, ne beyin.. hersey elinizin altinda.. Karadeniz seyahati yaptigimda 3000mt. rakimda yokus tirmanirken arac stop ettiginde (ki, tahmin edersiniz, yol biraz dardi) korkuyu tahmin edersiniz.. Ve hatta ancak uydu telefonu ile yardim aldik.. Ama motor o kadar basit ki, bozulacak parca yok, cunki motor da pek parca yok.. mazot soketini yerine takip yola devam ettik..Sonuc, 110 tam bir LEGO aracidir.. istediginiz modifikasyonu yapar kullanirsiniz.. Eger motor rahatsiz etti ise motor, koltuk rahatsiz etti ise koltuk .. akliniza ne gelir ise.. Ama tek bir sart var.. Araci seveceksiniz, yoksa hayati size DAR ettigi bilininen bir durumdur.

Not: eger performansi AZICIK duzeltmek istiyorsaniz ve mazot pompaniz LUCAS ise Bosh ile degistirebilirsiniz. Eger istanbulda oturuyorsaniz da , benim aracimi istediginiz zaman deneyebilirsiniz, bendeki pompa Bosh..

selamlar, reha
 

Ynt: LR Defender 110

Ağzına sağlık Reha abi.

Arazi aracından beklenecek son şey sanırım ceylan gibi yokuş çıkması...
Hem zaten Td5 bile yokuşta yığılma yapıyor. Konuştuğumuz araçlar 2,5 ton mertebesinde TENEKE KUTU baz alınarak dizayn edilmiş araçlar..

Şahsi görüşümde arazide kolay taamir edilebilirlik > performans olacak..
 

Ynt: LR Defender 110

Yunanistan gezisinde kolay tamir edilebilirliğin önemi anlaşıldı bence yeterince..
 




Ynt: LR Defender 110

Ben tüm LR'ler için söylemiştim :smiley:
LR Sport bile köşeli yapıda....

Audi q8, Wv Tuareg, Nissan FX değil LR deyince... Kutu gibi kasa...
 

Ynt: LR Defender 110

tango' Alıntı:
99 NİVAM VARDI BUNDAN ÖNCE LR nin motor sesini saymazsak nivadan rahat bece nivadaki takırtı guıcırtı yok ferah alın sis yine LR yine

Hahahhahaaa...
Yine LR yine LR demek...
İki dakika da sattın nivayı be hocam...
Neyse canın sağolsun... :D
 

Ynt: LR Defender 110

Reha abi senin aracın 120 km/h hıza çıkması Bosch pompa ile mi mümkün oluyor? gerçekten çok değiştirmiş ya, bana söylenen standart olanların max. 110 yaptığı o da yokuş aşağı
Yalnız herşey bir yana Defender sportif dizaynı ile bir efsane :smiley: kutu mutu ama yakışıklı duruyor araç
işin aslı 300TDI da da fazla bir elektronik yok, ekstradan turbo var işte, geçenlerde gaz pedalı boşaldı, açtım baktım gaz telinin vidası düşmüş, aldım ipi gaz mandalını yakındaki bir boruya bağlayıp 2400 devirde sabitledim, al sana cruise control, hiç gaza basmadan eve kadar çok keyifli bir sürüş oldu :smiley:
Disco 1 de Lego gibi valla, yavaş yavaş öğreniyoruz :smiley: arasıra söküp takmak lazım bi yerlerini :smiley:
 

Ynt: LR Defender 110

REHA DOSTUYMUN DEDİĞİ GİBİ ARACI SEVECEKSİN ONLA UGRAŞMAYI SEVECEKSİN O ZAMAN ÇOĞU KİŞİYE SORUN GELENLER DERT OLMUYOR.BU ARADA BOSCH POMPA 1750 YTL CİVARI DİYORLAR DAHA UYGUN FİYAT BİLEN VARMI SADECE PIOMPA DEHİL HERHALDE ENJEK. DEĞİŞMELİ DEĞİLMİ
 

Ynt: LR Defender 110

reha' Alıntı:
Selamlar,
oncelikle arac konusunda yazilanlarin 1 tanesi haric tamamina katiliyorum. Haric olan konu ise,
"biz aramızda traktör diyoruz"
cumlesi... Ve Discovery V8 isimli uyemiz, yine kendi arasindaki bir kisi tarafindan topuklarindan vurularak aramizdan ayrilacak yakinda.. Muhtemelen bu olay da, motorunun 8 adet silindire sahip olmasi sonucu , akraba olmak zorunda oldugu bir benzincide olacaktir!

Saka bir ana, egri oturup dogru konusmasak bile dusunmemiz lazim.. Zira, 2 tonlu bir minik araca ve 68HP. Dolayisi ile 110-90 km. hizlar bu arac icin normaldir. Bugun 68 HP gucunde binek arac da bile bulamazsiniz, bulsaniz da almazsiniz.

Gunluk hayattaki performansina gelince, Dizel motor olmasi sonucu.. yokus cikacagi zaman onceden hizi tutturmak gerekir. Duz yolda aracin 110 civarinda seyretmesi normal bir durum. Ve hatta 120km. bile yapiyor, ama yokusun azicik asagi dogru olmasinda faide var. 90 civarinda gidebilirsiniz ama rampada yigildigini siz de goreceksiniz..

Ama 110 ailesi icin konusuyorsak, hepsi benim arac gibi gucsuz motorlardan olusmuyor. Motorlar,

2.5 benzin
2.5 duz dizel
TDi (2.5 dizelin Turbo versionu)
200tdi (turkiyede az bulunur)
300 tdi
Td5

seklinde ve Td5 130HP gucunde olup, bir V8 (183Hp) ile bile cok rahat boyolcusebilir. Sonuc olarak, ne kadar para o kadar kofte denklemi burada da gecerli.

benim sahsi fikrim hala 2.5 dizelin kotu olmayan cozum oldugu. Zira, aracin motorunda hic parca yok ki.. ne bozulacak turbo, ne mazota hassas enjektor, ne beyin.. hersey elinizin altinda.. Karadeniz seyahati yaptigimda 3000mt. rakimda yokus tirmanirken arac stop ettiginde (ki, tahmin edersiniz, yol biraz dardi) korkuyu tahmin edersiniz.. Ve hatta ancak uydu telefonu ile yardim aldik.. Ama motor o kadar basit ki, bozulacak parca yok, cunki motor da pek parca yok.. mazot soketini yerine takip yola devam ettik..Sonuc, 110 tam bir LEGO aracidir.. istediginiz modifikasyonu yapar kullanirsiniz.. Eger motor rahatsiz etti ise motor, koltuk rahatsiz etti ise koltuk .. akliniza ne gelir ise.. Ama tek bir sart var.. Araci seveceksiniz, yoksa hayati size DAR ettigi bilininen bir durumdur.

Not: eger performansi AZICIK duzeltmek istiyorsaniz ve mazot pompaniz LUCAS ise Bosh ile degistirebilirsiniz. Eger istanbulda oturuyorsaniz da , benim aracimi istediginiz zaman deneyebilirsiniz, bendeki pompa Bosh..

selamlar, reha

Evet en önemli şart aracını sevmek, bu olunca diğerleri insanın gözüne batmıyor.

Rehacım kullandığın aletin 3.9 v8 cross country ve yine 3.9 v8 motorlu Tomb Raider vede bowler wild cat i hiç saymıyorum modelleri var motorlar arasına v8 leri katmamışsında dikkatimi çekti ;D

300 tdi defenderler bile ancak 110 km yapıyor kendi göstergesi ibreyi sona dayıyor (150 km ) gps bakıyorum 109 km ;D ama yokuşlarda bayıldığına şahit olmadım evet biraz hız düşüyor ama bayılma seviyesinde değil.

TD5 Defender kullanmadım ama TD5 disconun performansına hayran kaldım belkide 2.5 litrelik en iyi dizel motor diyebilirim öle ayılma bayılma yok ne verirsen yiyiyor. Serdar daha iyi tarif edecektir TD5 performansını.

İleride bir defender alırsam tercihim benimde duz 2.5 dizel olacak , Rehanın bahsettiği problemsizlik ve daha çok hobi macıyla kullanmayı düşündüğüm için 2.5 dizelin yeterli olacağını düşünüyorum. Eğer v8 defender bulma imkanım olsaydı tercihim v8 den yana değişirdi.

Selamlar
 



Ynt: LR Defender 110

reha' Alıntı:
Serdar,
traktor sonra bira kutusundan, teneke kutuya mi dustu simdik ;-( sevgiler, reha

ahahaha Rehacım sana katılıyorum alüminyum olduğu için bira kutusu daha uygun.

Bugün yeni bir araç üretecek olsan ve defender diye bir efsane olmamış olsa , bir defender projesi çizip piyasaya çıksan adamı döverler. Düşünsene alüminyumdan yapacaksın, aküyü koltuğun altına koyacaksın, araçta yuvarlak bir hat bununmayacak, içinde kışın donup yazın pişeceksin , ses ve ısı yalıtımın hiç olmayacak , hidrolik direksiyon opsiyonel olacak, onde ve yanda düz pencere camı kullanacaksın, vs. vs. vs. adamı deli diye içeri tıkarlar. Ama üretilen tüm landroverlerin %70 inin hala yürür durumda olmasının sırrı belki bu aptalca gelen basitlikte gizli.


Yanlış anlaşılmasın daha önce neredeyse her tür arazi aracı kullandım LR bir efsanedir, çirkindir ama güzelliği belkide bu çirkinliktir, sürekli ilgi ister yaglanırsınız, kirlenirsiniz ama ilgilenirken çok zevk alırsınız, sonsuz sayıda aksesuar alabilirsiniz, kendiniz yapabilirsiniz hepsi ona yakışır, hele arazide motoru ne olursa olsun asla pes etmeyen gururlu ve dimdik duran hali yokmu sizi kendine bağlar. Gerçekten arazide ve gerektiğindede şehir içindede kullanmayı düşünüyorsanız mutlaka tercihinizi LR dan yana kullanın.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,016
Mesajlar
1,527,283
Kayıtlı Üye Sayımız
166,763
Kaydolan Son Üyemiz
azzdmr

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst