Otomobil Ruhsatlı T4'ü Camper A Çevirdikten Sonra

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan denizhoca Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 45
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 31,970

Koltukların otorulan tarafı ne olursa olsun yatmaya müsait bir duruma gelmiyor. Wv California'da bile bu sebple koltuklaırn üstüne çekilmek üzere bir şilte var.

Ben farklı bir şekilde çözüm buldum, koltuğu geriye değil, öne doğru yatırarak kullanıyorum. Transporter arka ikili koltuk normalde bu durumda kullanılabiliyor. Trafic'in koltuk bu şekilde katlanmadığı için değiştirmek durumunda kaldım. Bursa Demo otomotiv üretimi bir koltuk taktırdım. Fiyatı makul, orjinla çıkma koltukla aynı seviyelerdedir. Öne doğru katlanınca sırtlık arkası yere tam paralel oluyor. Üstüne çekilen 5-8 cm sert bir sünger ile oldukça konforlu oluyor. Yerden yükseklik 46 cm olduğu için geriye yapılan platfomun altı oldukça falza yük alabiliyor. Yer kaybım sıfıra yakın.

 

Etiketler

Gerçekten çok şanslısınız. Yüksek tavan 5+1 bir araç çok aradım, bulamadım. Güle güle kullanın.

Yönetmeliğin kamyonet tanımında yapılan değişiklik ile panelvan için ayrı bir tabir oluştu. Bunun sebebi Doblo, Kango gibi kamyonet ruhsatlı olmasına rağmen aslında çoğunlukla binek kullanılan araçlar için bir ara sınıf oluşturmaktı. Bu tabire göre ön sıranın arkasında yolcu taşımak için koltuk bulunan ama yük bölümü ayrı olmayan (pickup araçlar bu sebeple hala kamyonet sınfında kalıyor) araçlar panelvan sınıfında oluyor. Buradan hareketle, konu yolcu sayısı değil, ilave bir koltuk sırası olduğu için aracınız panelvan sınıfından çıkmamıştır.

Kamyonet: (Değişik:RG-21/3/2012-28240) Azami yüklü ağırlığı 3.500 kilogramı geçmeyen ve yük taşımak için imal
edilmiş motorlu taşıttır. Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında başka oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir.

Kamyonet (N1), N1G)
50
80
85
95
(Ek satır:RG-21/3/2012-28240) Panelvan (N1)
50
85
100
110
 


Bilgi için teşekkür ederim.Bursa'lı firmayı bir ziyaret edeyim.
 


Uygun olduğunuzda araç ve içindeki donanımların yerleşim ve kullanım fotolarını atarsanız memnun olurum. Özelden paylaşmak isterseniz janberkaydemir@gmail.com.
İyi günler
 

Sn.Deniz bey 31.Temmuz.2018 tarihli yazışmalarınızı okudum.Bende T4 alıp kamper yapmak istiyorum,sizin yaşamış olduğunuz olumlu olumsuz tecrübeleri paylaşmanız ayrıca önerileriniz varmıdır.Bilgilendirmenizi rica ediyorum,
sevgi ve saygılarımla.
 



Her sorun bir şekilde aşılıyor. Her türlü bilgi mevcut. Her türlü tecrübeli arkadaş, dost mevcut. Tek sorunum kaldı eşimi ikna etmek
 

Teşekkür ederim. Dönüşüm yapılmayacaksa tavsiyem 2+1 kamyonet değil 5+1 panelvandir. 2+1de hız limiti düşük, cam pencere yok, arkadaki mobilyalar sıkıntı yaratmaya daha müsait vs vs.
Slm.biraz zaman araligi uzun olmus fakat yazinizi yeni okudum . Malum forumlarda cok fazla gerekli ve gereksiz bilgi var.panel van kamyonetten daha iyi yazmışsınız. Ben dusik butceli bir munubus alip proje ile degostirip karavan yapmak istiyorum . Size sorum 1)neden panelvan kamyoneyten iyi 2)panelvan ile kamyonet arasinda ne fark var.ikiside kantara tabi degil mi.ne avantaji dez avantajı var.vereceğiniz cevap ocin teaekkurler.
 

Merhaba 160*190 *10 cm sert süngeri nereden aldınız aacaba?
 

Usta çatma böyle. herkes bir fayda arar.
 

Merhaba. Aracı böyle birseye cevirip ayni ruhsatla kullanamiyor muyuz peki. Muayenede ya da cevirmede sorun mu cikiyor.ya da böyle yaparsak ruhsati ne yapmamiz gerekiyor

 



merhaba aranıza yeni katıldım, otomobil ruhsatlı T4 transporter alıp camper yapmak istiyorum ancak bu tip araçların çoğu 8+1 ruhsatlı. malum yatak ve mutfak için koltuk sayısı fazla. 8+1 araçların üçlü koltuklardan birini söküp yola çıktığımda herhangi bir trafik çevirmesinde ceza yazılıyor mu. bilgisi olan ağabey ve kardeşlerimden cevap vermelerini rica ederim.
 

Ben yeni karavan aldım ruhsatta otomobil olarak geçiyor muayane her sene mi yoksa 2sene mi olucak
 

 

Benim karavan otomobil olarak geçiyor sigorta poliçesini 705 tl ye yaptım