Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan safari2000 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 254
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 48,178

hangisi daha güzel

  • cj

    Kullanılan: 22 45.8%
  • defender

    Kullanılan: 26 54.2%

  • Kullanılan toplam oy
    48
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

evet 45'çok ciddi bir eğim bunu askeri araçlar dahi çıkamıyorken bu aracın çıkması zor.unımogların bile tırmanma açısı %70 dir.bunu hesaplarken de aracın dururken harekete geçme derecesi olarak bilinmesinde fayda vardır.yani araç o eğimde durduğu yerden kalkabilmelidir.saygılarımla
 

Etiketler
Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

bahcivankurt' Alıntı:
evet 45'çok ciddi bir eğim bunu askeri araçlar dahi çıkamıyorken bu aracın çıkması zor.unımogların bile tırmanma açısı %70 dir.bunu hesaplarken de aracın dururken harekete geçme derecesi olarak bilinmesinde fayda vardır.yani araç o eğimde durduğu yerden kalkabilmelidir.saygılarımla

Unimogun tırmanma açısı % 100'dür. , 70 değil.
Bu da 45 dereceye eşittir.Lütfen verdiğimiz bilgilerin doğruluğundan emin olmadan yazmayalım.
Çünkü sitemiz gittikçe büyümekte ve ciddi bir başvuru kaynağı olmaktadır.
Saygılarımla.
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

desenize almanlar bu işi biliyor ama bizim tercumanlar işi bilmiyor.açın katoloğuna bakın lütfen
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Ben 2 unimog sahibiyim.Aracın teknik özelliklerini de, limitlerini de iyi billirim.

1226116.jpg
 




Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

SLM BEYLER,

HEPSIYLE KIYASLAYABILECEGINIZ BIR ARAC VAR .CIDDI BIR ARAC UNUTMAYALIM
LADA NIVA,
SORUN BAKALIM BU ARAC NELER YAPABIIYORMUS
KIMLER TERCIH EDECEK.
nivarusudw7.jpg

mod_03.jpg

CELIKMOTOR1.jpg
cket.com/albums/u321/LADANIVA2005/139
CELIKMOTOR1.jpg
320PVR.jpg[/IMG]005/lada_niva.jpg[/IMG]
CELIKMOTOR1.jpg


SIMDI BENDE DIYORUM KI
LADA ILE HANGISINI KIYASLAYACAKSINIZ.

CELIKMOTOR1.jpg
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Jeep34' Alıntı:
Bu arada Cj yi seven arkadaşlar bu aracın artılarını eksileri anlatsın, Defender'ı sevenlerde Defender'ın artılarını eksilerini anlatsın.
Her iki araca aynı anda bir kişi yorum yapmaz ise kalpler kırılmaz. Nedir bu yaw..alt tarafı paranın satın alabildiği şeyler... Arkadaşlık ise parayla pulla alınmıyor... Bu kadar kasmanın anlamı yok dostlar..

Uğurcuğum bu iş biraz FB-GS rekabetine benzedi.Bence gayet güzel gidiyor.
Ne demiş büyüklerimiz :
Ezeli rekabet, ebedi dostluk.
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Şu unimog lara ikinci takım dört lastik değişimini otomatik yapıp, asfaltta 150 yapabilecek şanzumanı taksalar. Hiç uğraşmam jeep le defenderla ladayla. Direk karavan tipi kupa tasarımı, arazide bas düğmeye takılsın büyük lastikler, 1 metre karda devam. Akşam oldumu yat içinde.İşte o zaman kimse ağzını açamaz. 45 derece değil 55 e bile çıkarım.
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

arkadaşım defender benim ikinci arabam ilk arazili araba olarak lada niva ile tanıştım iki yıl kadar kullandım gerçekten arazi performansı mükemmel ama ne varki o kadar da parça kalitesi o kadar rezalet yolda giderken şanzuman aşağı düşüyor artık al eline çuvalı asvaltta parça topla tam iki yıl bindim çok sabırlı davrandım ama sonunda yedek parça ve ustalara yenik düştüm her zaman demişimdir lada nivayı alman ingiliz veya amerikalı üretecekti parçalarını sen gör o zaman arabayı birde tam şase olmalı bence kaza anında tuzla buz oluyor araba debriyaj çatalı evdeki yemek kaşığından daha dayanıksız neyse yaramı açtınız off of
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Nusaybinde Suriye sınırında nöbete cj5 ile çıkardık, o vakitler arazi araçlarıyla bugünkü gibi ilgili olmadığım için kapasitesi hakkında bilgim yoktu ancak 3 ay gibi bi sürede neler yapabildiğini gördüm açıkçası, üstelik standart haliyle...... mesela direksiyonda 3 tur boşluk , fren hidroliğinin kaçırması ve bizim haftada bir sırayla malum şekilde kendi fiziksel ihtiyaç giderme şeklini daha işlevsel kullanarak hidroliği tamamlamamız, 1. vitese hiçbir zaman geçmeyip 2 de kalkmamız, yoğun karda yaklaşık 10 kişi araca doluşup arkadaşları nöbete dağıtmamız, hatta nadirde olsa bir ünimog şanssızlığı diyebileceğim bir ünimogu battı yerden çıkarmamız tabi bizde o batağın içine girerek, sonra hiçbir zaman yol seçmemesi bugün hatırladıklarım........ Diğer taraftan land rover a da her zaman sempatiyle bakmışımdır..... Ancak o günlerden kalma olsa gerek aracımın önünde ve arkasında jeep yazısını görmek istemişdim... bugün kullandığım aracım bir zj, ancak garajımda bir tanede 300 td discovery olsa hiç fena olmazdı........
 



Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Lada nivanın şanzımanı taban sacına bağlıymış, 2.el alırken orjinal deliklerindemi yoksa koptuğu için hafif yana kaydırılıp kaydırılmadığı kontrol edilmeliymis. İyi bir buggy ama Cj ve defender la mukayese etmek yanlıs olur.

Askerde bir kere 110nun sürücü koltuguna oturdum sol elim direksiyon ve cam arasına sıkışıyordu, sürüş pozisyonu çok tehlikeli gibi gelmişti. Hala şanzımanlar kupanın içinden mi çıkıyor, koltuklar falan sökülüyor? bunu duyunca çok gülmüştük ;)
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

daha önce ne tartıştıniz bilmiyorum ama önemi yok, defender ciddi bir araçtır zaten, std. Donanımı ile %yüz eğimi tırmanır. Isteyen otokar veya uk web sitesinden kontrol edebilir. LR gerçek savaş aracıdır nokta.
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

burada verilen bilgilerin çoğunun yanlış olduğunu göreceksiniz zaten
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

üçbuçuk litre karb. V8 ve üçnoktadokuz v8 efi motorlar atlanmış
 

Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim

Kullanma klavuzundan alıntıdır.

OFF-ROAD PERFORMANCE
90 models
Max. gradient (EEC kerb weight) ............................ 45°
Approach angle:
- Soft top & Pick-up (EEC kerb weight) ................. 48°
- Hard top & Station wagon (EEC kerb weight) ...... 51.5°
Departure angle
- Soft top & Pick-up (EEC kerb weight) ................. 49°
- Hard top & Station wagon (EEC kerb weight) ...... 53°
Wading depth ........................................................ 500 mm (20 in)

110 & 130 models
Max. gradient (EEC kerb weight) ............................ 45°
Approach angle (EEC kerb weight) ......................... 50°
Departure angle (EEC kerb weight)
110 models............................................................ 35°
130 models............................................................ 34°
Wading depth ........................................................ 500 mm (20 in)
Min. ground clearance (unladen) ........................... 215 mm (8.5 in)

bu veriler ışığı altında Unimog la kıyaslamak gerek sanırım. :D
 




Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,623
Mesajlar
1,530,736
Kayıtlı Üye Sayımız
166,922
Kaydolan Son Üyemiz
Temu Discount Code

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst