LR Defender 110

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tango Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 392
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 80,027
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Etiketler
Ynt: LR Defender 110

Geçmişte kendini ispatlamış olduğu için kimse sesini çıkaramıyor, benim demek istediğim LR diye bir marka hiç olmasa idi bugün bu tarz bir araç üretecek olsaydık. elimizde bir defender projesiyle mesela fordun kapısını çalsaydık.

Selamlar
 

Ynt: LR Defender 110

discovery-V8' Alıntı:
... LR bir efsanedir, çirkindir ama ...

bugüne kadar hiç LR kullanmadım, hatta içine binme şansım bile olmadı sayılır.
Ama buna rağmen LR Defender'a hayranım. Hiçbir zaman da çirkin gelmedi, aksine yolda bile görsem, neredeyse durup seyrederim. Kimbilir belki de bu hayranlık 1970'de sünnetimde bana hediye edilen ilk Matchbox oyuncak arabam olan ve birgün gerçeğine sahip olmak hayaliyle hala sakladığım LR'den kaynaklanıyordur ;-)

my_LR_01.jpg


my_LR_03.jpg
 

Ynt: LR Defender 110

Merhaba Özdal bey;

Nasılsınız? Kamper nooldu sattınızmı?

Güzellik göreceli bir kavram bana görede Lr çok güzel ama insanların çoğuna göre çirkin, 100 kişiye 80 000 ytl (yaklaşık sıfık km defender kamyonet parası) para verseniz git istediğin aracıl al deseniz inanın ancak belki bir tanesi LR defenderi i seçer.

Selamlar

Selamlar
 

Ynt: LR Defender 110

ÖZDAL bey ben dediğinizi yaptım ve aldım hayalim gerçek oldu ama sonuç ne olacak bilmiyorum.Karavan sitesinde sorum vardı cevabınızı bekliyorum selamlae
 



Ynt: LR Defender 110

sizce standart haliyle ve aynı tür lastikle defender 110 mu yoksa lada niva mı arazide daha başarılıdır? Yoksa kıyaslama yapmak ayıp mı olur acaba ? elmayla armut gibi
 

Ynt: LR Defender 110

Lada niva belki arazide daha başarılı olur ama ben gözümü kırpmadan landrover alırım.

Selamlar
 

Ynt: LR Defender 110

Yavuz abi gibi ben de Niva'nın başarılı olacağını düşünerek,bir yandan da Defender peşinde koşuyorum. ;D
Benim kıyas temam şu yönde;Niva,Rusya'da iklim şartlarının çetinliğinden dolayı,ihtiyaçtan zor şartlara uygun bir araç olarak tasarlanmıştır.Bu açıdan değil Defender,aynı sınıfta hiç bir aracın Niva kadar başarılı olabileceğini düşünmüyorum.Ama nereden bulaştıysa ben de Defender sempatizanı oldum o ayrı konu ;D
 

Ynt: LR Defender 110

Selamlar,
her nedense "yeni mesaj eklendiginde" uyari gelmedigi icin biriken yazilari simdik gorebiliyorum.. Sira ile, kendi acimdan cevaplamaya calisayim...

0. sevgili 110'umu ve butun LR ailesini tenekenin her turlu formuna (kutu, bira kutusu vs.) KINIYORUM... teessuf ederim efendim
1. kullandigim duz dizel, duz yolda 120km. yi bulmakta cok da zorlanmiyor.. ama tekrar ediyorum %0 egim.. ve pompa gercekten (tabi kendi capinda cok fark ettiriyor). Ancak en buyuk degisiklik, motorun dusuk devirlerdeki performansi cok net olarak belli oluyor.
2. bosh dizel pompa (cikma olmak sarti ile ve montaji dahil) bana 1000ytl'ye maloldu.. ayrinti icin: oto mekanik, huseyin usta
3. Yavuz hocama hic cevap yazmiyorum... nasil olsa V8'ine yakit doldurmakla mesguldur ne de olsa! Ama cok istiyorsa ona bir V8 ayarlariz.. ne de olsa Turk Ulusu, vergi odeyenleri ile (3.9LT) gurur duyuyor!
4. 110'nun cirkin olduguna HiC HiC HiC katilmiyorum..
5. inanilmaz! ayni MatchBox bende de var idi ve ayni renk idi.. cok cok uzgunum ki, bendeki model kayip oldu (aslinda abimden suphelenmiyor degilim ya..)
6. yazilanlara katiliyorum.. 110 arazide encok saglamligi ile one cikar. Ama arazi kabiliyeti dediginizde ne kast ettiginiz cok onemli bence.. Zira, 110 tanim geregi hoplayip/ziplamak icin yapilmis bir arac degil.. "Expedition" denilen Uzun soluklu, cetin arazi sartlarinda sizi yerinize ulastirmak icin yapilmistir. Ama 90 modeli arazide hoplayip/ziplayarak gitmek icin cok daha basarilidir.
7. Eger konu, hoplayip ziplamak ise favorilerim 90, Niva ve kesinlikle "Samurai" olacaktir.. ve hatta daha once kullandigim Samurai'yi secerdim.. Bu araclarin arasinda en KISA , en DAR ve en HAFiF olani.. zaten bir arazi aracinda olmazsa olmaz ozellikler..

selamlar, reha
 

Ynt: LR Defender 110

Ben niva kullandım aracın hafifliği ve küçüklüğü özellikle yaklaşma ve uzaklaşma açıları arazide atak olmasını sağlıyor.Ama defenderle karşılaştırmak yalnış olur bence 90 belki.defender arazide ağır ilerken doğanın tadına seyre dalacağınız araç bence defenderi seçmemdeki en büyük sebeb içinin genişliği ve ağırlığı yola çıkarken istediğiniz mal. yanınıza alırsınız nivada içinde boğulursun malzeme arasında.selamlar
 



Ynt: LR Defender 110

discovery-V8' Alıntı:
ahahaha Rehacım sana katılıyorum alüminyum olduğu için bira kutusu daha uygun.

Bugün yeni bir araç üretecek olsan ve defender diye bir efsane olmamış olsa , bir defender projesi çizip piyasaya çıksan adamı döverler. Düşünsene alüminyumdan yapacaksın, aküyü koltuğun altına koyacaksın, araçta yuvarlak bir hat bununmayacak, içinde kışın donup yazın pişeceksin , ses ve ısı yalıtımın hiç olmayacak , hidrolik direksiyon opsiyonel olacak, onde ve yanda düz pencere camı kullanacaksın, vs. vs. vs. adamı deli diye içeri tıkarlar. Ama üretilen tüm landroverlerin %70 inin hala yürür durumda olmasının sırrı belki bu aptalca gelen basitlikte gizli.


Yanlış anlaşılmasın daha önce neredeyse her tür arazi aracı kullandım LR bir efsanedir, çirkindir ama güzelliği belkide bu çirkinliktir, sürekli ilgi ister yaglanırsınız, kirlenirsiniz ama ilgilenirken çok zevk alırsınız, sonsuz sayıda aksesuar alabilirsiniz, kendiniz yapabilirsiniz hepsi ona yakışır, hele arazide motoru ne olursa olsun asla pes etmeyen gururlu ve dimdik duran hali yokmu sizi kendine bağlar. Gerçekten arazide ve gerektiğindede şehir içindede kullanmayı düşünüyorsanız mutlaka tercihinizi LR dan yana kullanın.

Mesajın içeriği insanda baya etki yaratacak şekilde olmuş. :D LR reklam yarışması olsa birinci olcak nitelikte... :smiley:
 

Ynt: LR Defender 110

arkadaşlar land için çelik(aliminyum alaşımlı değil) vr lastik öneriniz ve fiyat hakkında fikriniz varmı
 

Ynt: LR Defender 110

tango' Alıntı:
arkadaşlar land için çelik(aliminyum alaşımlı değil) vr lastik öneriniz ve fiyat hakkında fikriniz varmı

Aşağıdaki 3 cm off-set jantlardan alabilirsiniz, bunların 15- ve 16 jant tubeless olanı /olmayanı var kullanacağınız lastiğe göre tercihinizi yapın, bende bunlardan 5 adet var daha kalın olan çamur lastiklerimi bunlara taktım, beni spacer kullanmaktan kurtardı, aracın genişliği toplamda 6 cm kadar dışa açıldığı içinde özellikle yükseltilmiş araçlarda devrilme riskini azaltıyor.

Ankarada bu jantlardan özel siparişle 20 adet getirtmiştik sanıyorum son 5 adedi kaldı fiyatları (tubeless 16 ") bana yapılan indirimle 5 adedi 600 ytl olması lazım eger değişmediyse veya satılmadıysa.

ilgilenirseniz telefon numarasını bulup size yollarım.

Selamlar

ba014.jpg
 

Ynt: LR Defender 110

fiyat çok gibi geldi orjinal jant ters çeviriyorlarmış bun duyan varmı peki veya fikri
 




Ynt: LR Defender 110

Her şeye iyi alternatif aslında , 30 mm CE belgeli spacerler 750 ytl civarında olması lazım, dandik yerli lr jantlarıda 75-100 ytl arasında değişiyor. İkinci elleri bile ankarada 55 ytl. Bunları bulmadan önce benim sormadığım yer kalmamıştı. Bence bu jantlara 120 ytl bedava fiyat. Tabi hala satılmadılarsa.

jantı ters cevirme tekrar boyatma masrafı bile bu jantların parasına yaklaşır. Üstelikte balans ve yalpa riski var.

Genişlik 7.5 inch ti yanılmıyorsam. yani OK lara uyar.

Selamlar
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,013
Mesajlar
1,527,262
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst