Ynt: Cj İle Defender'ı Mukayese Edelim
CJ daha güçlü ve basit, modifikasyonda sınır hayal gücü... ve Amerikan
ben başka birşey istemem...
Landsa daha derli toplu kapalı "kutu" gibi
iki aracında kullanım amacı birbirinden farklı, kendi modelleri içersinde de...
avcıysanız, bir sürü yol gidiyorsanız... 110 ile CJ-8'i mukayese etmek lazım.. hacim olarak 110 ile CJ-8'in aynı yükü taşıyabileceklerini düşünüyorum... CJ-8'lerin hepsi 4.2LT, V8 veya yeni dizel (300TDI, TD5) yoksa Land'ın 2.5LT motoru yüklü araçta ne derece performanslı olur onu kullananlar söylesin.. Ama piyasadan 2.5lt benzin ve dizelli 110'ları boşken bile şehir içinde çok dik yerlerde low'a taktıklarını duydum.
Offroadcuysanız yaklaşma uzaklaşma açıları önemli ise kısa mesafede dolaşıp atlayıp zıplayacaksanız 90 veya CJ-5/7 işnizi görür.. Diferansiyel yüksekliği ve büyük ebat lastik takımı açısından CJ daha kolay modifiye edilebilir ufak oynamalarla 33x12.5x15 lastik rahatlıkla takılır ve aracınızın performansını etkilemez. Land'ın helezonunu avantaj olarak görmüyorum ama liftkitleri ve parçaları çok ucuz fakat 90'ları bulmak zor ve kıyamet gibi pahalı...
Bu arada kullanıcılarda farklı... Jeepci Jeepcidir, pek offroadcu,avcı olmaz yada başta öyledir sonra Jeepci olur ;D biraz fanatik, biraz Amerikancı olur... kafayı Jeep'e takar onunla yatar kalkar gereksiz yere sıcak yatağında değil içinde otoparkta uyur.. dediklerimide Jeepci anlar.. ;D Bu arada mukayese ettiğiniz araçları 77-86 arası CJ ve 90 sonrası Defender olarak sınırlandırmak lazım diye düşünüyorum.. Yoksa SWB88, Seri2-3ler Willys'ler bu işin içine girerse çok karışır.
uzun yol ekspedisyon için defenderda CJ'de insanı yorar... XJ/ZJ veya Discovery'e bakmak lazım...
CJ daha güçlü ve basit, modifikasyonda sınır hayal gücü... ve Amerikan
Landsa daha derli toplu kapalı "kutu" gibi
avcıysanız, bir sürü yol gidiyorsanız... 110 ile CJ-8'i mukayese etmek lazım.. hacim olarak 110 ile CJ-8'in aynı yükü taşıyabileceklerini düşünüyorum... CJ-8'lerin hepsi 4.2LT, V8 veya yeni dizel (300TDI, TD5) yoksa Land'ın 2.5LT motoru yüklü araçta ne derece performanslı olur onu kullananlar söylesin.. Ama piyasadan 2.5lt benzin ve dizelli 110'ları boşken bile şehir içinde çok dik yerlerde low'a taktıklarını duydum.
Offroadcuysanız yaklaşma uzaklaşma açıları önemli ise kısa mesafede dolaşıp atlayıp zıplayacaksanız 90 veya CJ-5/7 işnizi görür.. Diferansiyel yüksekliği ve büyük ebat lastik takımı açısından CJ daha kolay modifiye edilebilir ufak oynamalarla 33x12.5x15 lastik rahatlıkla takılır ve aracınızın performansını etkilemez. Land'ın helezonunu avantaj olarak görmüyorum ama liftkitleri ve parçaları çok ucuz fakat 90'ları bulmak zor ve kıyamet gibi pahalı...
Bu arada kullanıcılarda farklı... Jeepci Jeepcidir, pek offroadcu,avcı olmaz yada başta öyledir sonra Jeepci olur ;D biraz fanatik, biraz Amerikancı olur... kafayı Jeep'e takar onunla yatar kalkar gereksiz yere sıcak yatağında değil içinde otoparkta uyur.. dediklerimide Jeepci anlar.. ;D Bu arada mukayese ettiğiniz araçları 77-86 arası CJ ve 90 sonrası Defender olarak sınırlandırmak lazım diye düşünüyorum.. Yoksa SWB88, Seri2-3ler Willys'ler bu işin içine girerse çok karışır.
uzun yol ekspedisyon için defenderda CJ'de insanı yorar... XJ/ZJ veya Discovery'e bakmak lazım...

