tabiki en güzeli orjinali
ben arabaya 350 mot th350 şanz ve np205 arazi koydum. hepsi tahou nin ve benim motor 4 kep.
aaaaaaa bi baktık defransiyelin karpuzu solda arazi çıkışı sağda.
e napcaz şimdi. 2 ay 350 nin arazisini aradık. neyse ben kızdım tabi verin ben yapcam dedim. söktüm araziyi birkaç test ve araya flanş taşlama falan derken yaptık. hazır araziyi dağıtmışken oranınıda yükselttim.
aslında tahoe nin defleri koymak lazım ama çok uzun oluyor.
toleransa gelince salgı toleransı rulmanın toleransı kadar olması gerekir. o da 0.02 mm yi geçmez. rulman dağılırsa ne olur. tamam 300 de gider 500 de. rulmanın dış bileziğinin büyümesini piyasa aslında rulmanın dağılması olarak tabir ediyor. rulman bir dağılırsa bilya kırılmış demektir. allah korusun araç takla bile atabilir. rulmanda kolay dağılmaz ilk önce ses yapar hemen değişmesi gerekir.
benim favori kombinasyonum
350 v8 + th 400 şanz ( 4 ileri o.d.) dana 300 arazi 4:1 oran) dodge s100 kamyonet defransiyeli (koç kafa rot başları).
arkaya def lock yok. direk mil asfaltta gazlamamak kaydı ile ( atv misali)
lastiklerde jcb iş makinası ön lastikleri traction bar makas yok yay falan filan

land cıların çok birşey olduğunu sanmıyorum onlar paraları gezmeye harcayabilirler.